Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Unga mödrar Danmark

Usch, jag tyckte väldigt illa om Natasha, och deras familj verkade såå kaotisk. Tycker synd om lille Lukas (det hette han väl?) som skulle behöva en VUXEN person och inte två barn till föräldrar.

För att förtydliga så har jag inget emot unga föräldrar, men det paret verkade inte vuxna någon av de.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    annakohler skrev 2010-06-16 09:09:59 följande:
    coca cola o choklad vad är det för fel på natscha sånt ger man inte. men sen malou stella som säger till sin mor att tino inte ska choklad puffar men ändå ger hon honom det...låter som om hon inte lyssnar på malou stella
    Fast om M-S ska ha någon talan om vad ungen ska äta får hon väl för F*n masa sig ur sängen o fixa frukost åt honom själv. Om hennes morsa får göra allt är det klart att hon bestämmer också.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Oj oj oj. Jag som var så ledsen över att säsongen skulle ta slut nu är efter kvällens avsnitt skitglad över det. Jag har ALDRIG under hela den tid jag följt Unga mödrar blivit så arg och ledsen om vartannat.

Varken Natasja, Majas mamma, Malou Stella eller Hannah borde få ha barn över huvud taget. ALL den respekt och beundran jag fått för Hannah försvann fullständigt ikväll. Tyckte att det åtminstone var bra att hon skaffat en tjej som skulle passa Cicilaya, tills jag såg att barnvakten OCKSÅ satt och drack shots. Usch och fy. Gråter

Jäkla skitprogram..

Stine tycker jag väldigt synd om. Hon verkar sååå ensam, och det blir nog en väldigt tung roll för hennes dotter att agera både barn och kompis. Line tyckte jag också synd om, hon såg ut att ha det så jobbigt, och jag minns själv hur det var att få sitt barn bortryckt och "ivägfört" utan att veta vad som händer osv.

• Nifelheim
    GullpuckotMe skrev 2010-06-16 20:29:16 följande:
    barnvakten drack ingenting. kollas nyss programmet på kanal5play. hon drack inget
    är du HELT hundra? För annars var det en tjej som var väldigt lik henne som satt i soffan brevid Hannah och drack en shot.
  • Nifelheim

Ah sorry, jag blandade ihop barnvakten med tjejen som satt på andra sidan av Hannah. Tur det åtminstone.

• Nifelheim
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 08:50:19 följande:
    Ha ha ha Maks sikket kap!!!

Go Hanna....
    Eller hur. "Jag lämnade min flickvän som jag har barn med igår, så vi måste smyga lite med att vi är förälskade" typ. Idiot!!! Hannah verkar ha tappat förståndet helt Mödrahemmet lär ju knappast samtycka till deras sk. kärlek heller med tanke på hur mycket tid förhållandet med Nikki tog som hon hade behövt lägga på Cicilaya.
  • Nifelheim
    vackert udda skrev 2010-06-17 21:10:50 följande:

Roligt också att kommentatorn sa att Maks lämnat sin flickvän IGÅR och att Hanna nu var sur för att det minsann var på tiden att han berättade om dem!

Håller med om att det var riktigt ruttet gjort av Hanna att ringa exflickvännen... men jag är inte förvånad - åter igen har hon visat sin mognadsnivå.

Hehe, förmodligen så har de väl haft ett "förhållande/en fling" ett tag innan han lämnade flickvännen. Men riktigt uselt var det av Hannah att ringa exflickvännen. Iofs rätt uselt av Maks att påstå att han var någon helt annanstans och sen vara med i tv. Fattar han inte själv att hans ex kommer se tv-programmet?
  • Nifelheim
    klumpfh skrev 2011-05-17 15:35:49 följande:
    Tänkte på en grej det med pojk tvillingen. Kan det blivit så pga. dom bara legat ner typ första tiden?? Vet de kan bli platta där bak så därför jag börjar fundera.
    Jag vet inte om kraniet kan växa ihop för fort, vilket verkar vara fallet med honom, men de kan få deformationer på skallbenet som måste åtgärdas genom operation av att ligga på rygg för mycket (tex. i babysitter) Ja.
  • Nifelheim
    Muminstjej skrev 2011-06-09 10:53:40 följande:
    Jag tycker hon var jätte söt den tjejen! Hoppas allt kommer gå bra för henne, hon verkar ju få mycket stöd av sin mamma iallafall. Men jag tycker inte hon verkar redo för att få barn... Men vem vet, hon kanske klarar det galant!
    Den jättesöta imagen rök ju all världens väg när hon tycker att det är helt i sin ordning att röka hasch någon gång ibland även sen som mamma, bara man inte gör det "varje dag, eller varje helg". IDIOT!

Visst, alla kan trilla dit och göra dumheter när man är ung, men att nu när hon faktiskt slutat sitta och i tv säga att hon tycker att det är okej att röka hasch ibland sen också, bara inte när man är gravid. Det är bara korkat.
  • Nifelheim
    Muminstjej skrev 2011-06-09 11:10:22 följande:
    Det har jag helt missat att hon har sagt?
    Hon sa det i dagens avsnitt. När hon sitter på sängen och diskuterar med sin mamma ang missbruket.
  • Nifelheim
    Muminstjej skrev 2011-06-09 11:22:55 följande:
    Christina är inte direkt någon vidare smart människa. Där kan man snacka om att det lyser på övervåningen men att ingen är hemma! Kocko!
    De flesta i programmet är väl relativt korkade. Christina som är mamma till Maja är ju så blåst som man kan bli, Malou-Stella har bara sig själv i huvudet, Natasha Nikita och det där paret som skulle sluta röka verkar ju också ha totalbrist på hjärnceller.
  • Nifelheim
    stiletto skrev 2011-06-15 20:41:03 följande:
    Bara jag som tycker det verkade lite märkligt med reaktionerna efter branden? M-S och hennes syrra verkade knappt bry sig fast det är ju en väldigt liten del man får se iofs. Är det inte lite konstigt att M-S mamma säger att hon var upp och släckte branden i garaget, går och lägger sig, hör att något låter från garaget men går inte upp och tittar?! Jag menar, har det brunnit i ens hem är man väl lite vaksam.
    Jo, jag tyckte att hela grejen var märklig... men det kan ju vara tv-teamet som vinklat det så.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark