Unga mödrar Danmark

Jag blev faktiskt förskräckt över den gravida tjejen som rökte idag (Mikaela eller vad heter hon, stavas säkert inte så dock). Helt sjukt! Hur omedveten eller dum får man vara?!
Nu kan jag inte göra danska Ö, men fy fan vad tråkig Sös är! Och hon vars katt ska opereras.. SNARK!!
Fattar inte hur man tänker när man skickar ut dopinbjudningar innan barnet ens är fött, dessutom med en ultraljudsbild på Hur kul är den bilden att se när bebisen är född....
Jag tycker det var starkt av NN att visa sig i baddräkt när hon har såna komplex.
Det är synd att en del av de unga mammorna spökar ut sig med massor av smink, löshår och smycken till förbannelse.....
Jag funderar på en sak.. När NN flyttade eller nej hon hade tittat på lägenheten! Ja då diskade hon sedan & jag blev fundersam på sättet att diska. Hon sköljde ju inte av disken utan la upp allt på en handduk med skum & matrester kvar! O.o Har jag missat något, är det fler som diskar så?
Sköljer av för att inte orsaka stopp i diskmaskinens filter. Om jag skulle ta diskborsten kan jag lika väl diska för hand..