Inlägg från: MansonDust |Visa alla inlägg
  • MansonDust

Unga mödrar Danmark

Snösparv skrev 2012-03-22 19:13:32 följande:
    Hon kanske hade honom åt fel håll som du säger då, missat att man måste vända selen och inte bara bebisen Flört

Jag blev faktiskt förskräckt över den gravida tjejen som rökte idag (Mikaela eller vad heter hon, stavas säkert inte så dock). Helt sjukt! Hur omedveten eller dum får man vara?!
    Nästan alla gravida i programmet röker/rökte ju.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08, pojke -11. --> mansondusts.blogg.se
  • MansonDust

Nu kan jag inte göra danska Ö, men fy fan vad tråkig Sös är! Och hon vars katt ska opereras.. SNARK!!

• MansonDust
    Dallandra skrev 2012-03-24 22:30:37 följande:

Fattar inte hur man tänker när man skickar ut dopinbjudningar innan barnet ens är fött, dessutom med en ultraljudsbild på Hur kul är den bilden att se när bebisen är född....

Jag tycker det var starkt av NN att visa sig i baddräkt när hon har såna komplex.

Det är synd att en del av de unga mammorna spökar ut sig med massor av smink, löshår och smycken till förbannelse.....

Tycker att hon såg bättre ut i baddräkten än i den stora klänningen hon hade innan.
  • MansonDust
    pluvdo skrev 2012-03-25 15:43:36 följande:
    Jag håller med, tror jag. Minns i och för sig inte exakt hur hon såg ut i baddräkten, men klänningen satt inte så fint.

Hon kanske har komplex för sina ben och att det är därför hon inte gillar att gå i baddräkt. Jag är i alla fall överviktig och själva överkroppen har jag inte så mycket emot att visa upp i baddräkt, men låren är värre.
    Samma här.
  • MansonDust

Jag funderar på en sak.. När NN flyttade eller nej hon hade tittat på lägenheten! Ja då diskade hon sedan & jag blev fundersam på sättet att diska. Hon sköljde ju inte av disken utan la upp allt på en handduk med skum & matrester kvar! O.o Har jag missat något, är det fler som diskar så?

• MansonDust
    Elins mamma 2010 skrev 2012-04-11 15:01:52 följande:
    Fräscht att äta från tallrikar med diskmedel kvar på ;)

Såg jag fel eller visade de stine häromdagen när de pratade om amanda sisses förflutna?
    Jo man såg Stine! Men det såg ju lite felklippt ut.. hehe.
  • MansonDust
    tinis77 skrev 2012-04-11 14:30:14 följande:
    Enligt en gammal klasskompis till mig som hade bekanta i Danmark så sköljer de inte disken där. De diskar och ställer den på tork utan att skölja av diskmedlet.
    Men fy faan.. man måste ju skölja av?!
  • MansonDust
    Elins mamma 2010 skrev 2012-04-11 16:11:47 följande:
    Haha ja hur lyckades de med det, Stine är ju inte ens med längre..
    Såg ut som ett rätt nytt klipp faktiskt.. hm..
  • MansonDust
    zigne skrev 2012-04-11 18:10:53 följande:
    hahahaha ja jag håller med! Så vidrigt äckligt att låta diskmedlet torka in!!!!
    Ja & det måste ju sitta kvar matrester! Var ju inte mycket hon körde med diskborsten liksom..
  • MansonDust
    Stonehenge skrev 2012-04-12 08:21:02 följande:
    Haha exakt vad jag gör Tungan ute.... Alltså jag diskar alltid först alla tallrikar, dvs använder diskborten sen lägger dem på hög, när jag är klar med alla tallrikar så sköljer jag noggrant av dem, efter det börjar jag med alla bestick osv.. Men alltså jag hatar och diska, o någonstans på vägen så har jag lite ologiskt fått för mig att detta går snabbare.
    Men det måste ju ta dubbelt så lång tid.. Jag bara diskar. Av med skiten, sköljer av, lägger på tork. Annars måste man ju diska TVÅ gånger på samma disk!
  • MansonDust
    Bellsam skrev 2012-04-18 08:33:41 följande:
    Kommer inte ihåg vad hon heter men Cicilyas (stavning?) mamma. Vad irriterad jag blev igår när dom diskuterade Mads son och varför han inte träffde honom. Självklart betyder barnbarnet mer än C's mamma för Mads föräldrar! Hela tankegången var sjuk känner jag.
    Hannah. Ja jävla idioter.. man säger inte att ens eget barn är en idiot. Och att bli svartsjuk på ett barn.. herregud..
  • MansonDust

Sköljer av för att inte orsaka stopp i diskmaskinens filter. Om jag skulle ta diskborsten kan jag lika väl diska för hand..

• MansonDust
    Eivla skrev 2012-05-04 20:19:31 följande:
    Blir så komiskt när det är nya översättare. Vad hade de döpt om Kieu till idag? Giv?
    Ja, haha
  • MansonDust
    A L V skrev 2012-05-05 14:48:06 följande:
    Christian har enligt camilla brukat göra sig lustig på hennes bekostnad inför vänner, om hennes vikt och hennes stora trosor typ. Och han gör inget som hon vill.
    Sen kallade han henne för en fet idiot i telefonen & tydligen en fet subba när dom bråkat hemma förr.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark