Unga mödrar Danmark

Jag är sån just nu.. fixar inte alls något som har med annat än vatten
Jag tror att det som talar för att det faktiskt kommer funka mellan dem två Nanne och Ditlev är att för det första, han har levt ut sitt liv .. oavsett om det varit på dåligt vis.. eller ej..
Jag tror att detta kommer göra honom till en ännu mer engagerad pappa för sitt barn..
Hoppas på att få se mycket kärlek och ingen dramatik .. för det får vi så mycket av alla andra utom line med Maria och Martin...
Hon ska få bli min idol ;)
Påsen Line tog var en vanlig avfallspåse.. läste någonstans att hon i efterhand fått mamma på sig om att hon inte kunde ta en påse, utan en stekpåse som hon skulle ha ...
Mellan B och M ...
Jag tycker han gjorde rätt som backade i att skriva under.
För han känner att han inte har all fakta, och då är det inte konstigt att han vill bevara sina rättigheter som pappa.
Jag tycker um är jätteduktiga på att vinkla alla sina avsnitt til fördel mammorna !
Sen fattar jag inte varför de är tvugna att klippa sönder mitt i samtalen..
Hannah pratade om att de skulle kunna ompröva beslutet om ett år , men den 23 maj ska hon tillbaks till rätten..och detta är ingen spoliervarning då det stod i tidningen och inte i något program
Bisexuella Line .. varför säger kommentatorn det hela tiden nu ? .. Jag menar, fine hon har gått ut med att hon är bi .. MEN de behöver väl inte använda det hela tiden när de pratar OM henne..
Bisexuella Line är på väg till sin pappa med sina barn, Bisexuella Line pratar med sin pappa . osv osv ..
Så skenheligt trött på stämplarna som sätts på människorna i programmet, snart kommer väl knarkaren olga med i programmet oxå .. suck
Jag tycker Kramer verkar vara en vettig person SOM kommer inse snart att NEJ tack.." Glennie må vara en tjej i min smak , men jag vill inte ha samma problem med henne som hennes ex DÅ hon inte lärt sig ännu"
.. Jag ger dem max 1 månad till tillsammans .. sen är hon ensam igen !
3 barns mamma84 skrev 2012-05-17 13:56:36 följande:nutv.dk såg jag på och tv 4 på tvPå slutet ja hon blev frisläppt men har än idag inte fått hem sina små barn.Hon hade inte misshandlad men man sa inte häller vem det var om det var hennes Ex eller någon annan.Men varken läkaren eller vad det nu var och exet ville inte vara med på Tv alls. Som jag förstod det så uppkom det "skador" även när han var satt i fosterhem.... så läkarna stod med stora frågetecken men även polisen...
Jag vet många som vägrar sälja vagn som är röd eller rosa till en kvinna som INTE väntar flicka..
När jag väntade min dotter så ville jag ha en vagn med rosa i, pinkcheck tror jag den hette.
Men när försäljaren hörde att jag inte visste kön så vägrade hon sälja den ..
För mig är det inte viktigt om en påg har en rosa vagn eller tjej blå vagn.. eller rosa för den delen..
Det är jag som ska gilla vagnen, jag som kör vagnen och jag som ser vagnen..
Tycker ändå folk tar miste på ens barn oavsett..
Alexandra Pascalido ( ursäkta stavningen ) såg inte att vår dotter var en tjej TROTS rosa klänning .. så vagnfärg tror jag bara är dumt o tjafsa om att inte okej att ha ..
Japp haha de var där ja köpte min vagn, fast på nids4kids i trollhättan tyckte de lät så bekant med thailändskan som jämförde med hur de hade vart i thailand!
Jag tror helt o tvärt på att det är kanal fem som bara bestämt sig helt sonika att stoppa för säsongen ...