Inlägg från: ProudMama |Visa alla inlägg
  • ProudMama

Unga mödrar Danmark

Malou-Stella saknar jag INTE! Fy, hon och hennes mamma retade gallfeber på mig!!!!! Uäck!

• ProudMama

Låter ju helt otroligt att hon skulle kunna komma undan med detta? Speciellt när hon öppet berättar/skriver om sina problem?

• ProudMama

Varför gör inte DU något åt saken då? Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag visste att ett barn far illa och jag kunde stoppa det. Hur kan du ens sova om nätterna?!

• ProudMama

Usch hur löshåret ser ut! Vad är det med de unga mödrarna och deras fula löshår? Och vad skitigt NN hade det! Fy! Kansli borde tagit tag i det först?

• ProudMama

Camilla Sophia hade ju även hunnit med ett missfall innan denna graviditet, så de lär ju verkligen ha gått undan!!!! :O

• ProudMama

Jag fattade det som att det var med denna kille hon fick missfallet, och hon var väl i vecka 8. (7+3) Om jag inte minns fel?

• ProudMama

Men gud vad heter Williams mamma nu igen? Henne gillar jag i alla fall riktigt mycket! Riktigt vettig för sin unga ålder, och mamman verkar också bra.

• ProudMama

Camilla Sophias mamma kan ursäkta sig med att hon är dansk! De verkar ju inte direkt lida av sin smarthet där...

• ProudMama

Var det löjligaste jag hör att en försäljare skulle neka en att köpa den färg man önskar på vagnen om man inte vet kön. Aldrig hört talas om! De vill ju sälja! Skitsamma vilket kön barnet som ska ha vagnen får! :O

Svar på tråden Unga mödrar Danmark