Unga mödrar Danmark
Malou-Stella saknar jag INTE! Fy, hon och hennes mamma retade gallfeber på mig!!!!! Uäck!
Malou-Stella saknar jag INTE! Fy, hon och hennes mamma retade gallfeber på mig!!!!! Uäck!
Jag är ganska trött på de flesta morsor i serien faktiskt!
Jag tyckte ju att jag kände igen Kramer! Det förklarar ju varför...
Öh, "stela sagan"? Vem är du menar? Jag fattar ingenting...
Vad var det för hemskt med henne?
Låter ju helt otroligt att hon skulle kunna komma undan med detta? Speciellt när hon öppet berättar/skriver om sina problem?
Varför gör inte DU något åt saken då? Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag visste att ett barn far illa och jag kunde stoppa det. Hur kan du ens sova om nätterna?!
Usch hur löshåret ser ut! Vad är det med de unga mödrarna och deras fula löshår? Och vad skitigt NN hade det! Fy! Kansli borde tagit tag i det först?
Kanske*
Camilla Sophia hade ju även hunnit med ett missfall innan denna graviditet, så de lär ju verkligen ha gått undan!!!! :O
Jag fattade det som att det var med denna kille hon fick missfallet, och hon var väl i vecka 8. (7+3) Om jag inte minns fel?
Nej, man tycker ju att preventivmedel vore på sin plats!
Håller med dig torsk-brallan!
Men gud vad heter Williams mamma nu igen? Henne gillar jag i alla fall riktigt mycket! Riktigt vettig för sin unga ålder, och mamman verkar också bra.
Inte så smart drag...
Ja, så heter hon! :)
Camilla Sophias mamma kan ursäkta sig med att hon är dansk! De verkar ju inte direkt lida av sin smarthet där...
Var det löjligaste jag hör att en försäljare skulle neka en att köpa den färg man önskar på vagnen om man inte vet kön. Aldrig hört talas om! De vill ju sälja! Skitsamma vilket kön barnet som ska ha vagnen får! :O