Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

Unga mödrar Danmark

Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 15:22:21 följande:
    ja hon har tydligen nån hjärnsjukdom och lever på lånad tid
    Men
  • AmandaBrun

Nu har jag tittat ikapp på Play.se!!!

Ja den ungen kan ju knappast Benno neka till...gud så lik sin far

Och vilket bra jobb Stine gjorde under förlossningen herregud, va ju nästan knäpptyst. Om hon fick nån form av drog så vill jag veta vilken

Hanna...ja vi vet ju inte vad som ligger till grund för kommunens beslut men det är väl knappast mobilen va? Iaf så hoppas jag att hon bevisar för dom att hon är en bra mamma och får behålla sin dotter....

Och hon som tatuerade in sin dotters namn på handleden...bara jag som får lite kalla kårar av den bruden??

• AmandaBrun

Jag kan förstå Rebecka faktiskt. Dom har försökt att få ett barn så länge och genomgått diverse tragedier. Självklart vill hon gärna ha en bebis, en riktig levande bebis att lukta på och mysa med. Det kommer inte läka alla sår men är definitivt en del av läkeprocessen.

Jag tycker att Jacob beter sig lite omoget. Dom har ju tydligen inte skyddat sig? Så han bör väl vara medveten om att det kunde hända? Kanske är det en försvarsgrejj också från hans sida för att han inte ska bli så ledsen om det nu är så att det blir MF igen?

I vilket fall så skulle jag vilja skicka dom på en kurs i hur man kommunicerar i ett förhållande.

• AmandaBrun
    Dallandra skrev 2010-06-10 14:24:42 följande:

Det känns verkligen som att tvillingmamman gör ALLT för att få behålla sin man, jag måste säga att jag tycker det känns väldigt desperat att köpa sexiga underkläder och fixa och dona, det ska inte behövas om man älskar varandra. Visst förstår jag att hon vill känna sig fräsch och sexig men alltihop känns så överdrivet, som att hon måste "lura" honom till något mer än ett snabbkn*ll.
    Jag håller helt med dig miamisan, han ser så ofräsch ut, som han kom direkt från en fältövning, han gör sig inte till för henne för fem öre.

Jag förstår att Rebezca (eller hur hon stavar det) inte kan göra abort, det hade inte jag heller kunnat efter flera missfall och ett dödfött barn. Jag hade också tänkt att det kan vara min sista chans...
    Förstår att det krisar i deras förhållande för ingen av dem kan kommunicera på ett sansat sätt!

Ja och VAD är det att klamra fast vid?  Verkar ju inte vettig nånstans...
  • AmandaBrun
    miamisan skrev 2010-06-10 16:18:43 följande:
    Ha, ha... Ja, han är inte bildskön. Men det är sant som du skriver att han dominerar hela förhållandet och jag tror ärligt talat inte att han älskar sin fru. Då ser man ju till att finnas hemma under sina lediga dagar och tar hand om sina barn, som man satt till världen.

Oj, oj vad det hade varit kul att göra "nya par" av alla medverkande i serien. Kom igen - kom med lite nomineringar. Skriv vilka du anser skulle passa bra ihop och varför... Det skulle vara kul att göra vår egna lilla lista...
    Jag tänker direkt tvilling mammans kille och Kristina med Maya.....

M-S och Benno ?  
  • AmandaBrun
    xXMaLoXx skrev 2010-06-13 18:29:58 följande:
    Hon Nagel-Christina rökte väl i samma rum som lille sonen?
    Snackar du skit om Nagel-Christina???

Spöke
Svar på tråden Unga mödrar Danmark