Unga mödrar Danmark
och så skrollar du ner så finns en hel drös av avsnitt!
lucas har sin mammas ögon!!
usch va stine är irriterande med sitt städtjat, killen har bott själv han lär se när det behövs städas.. kanske är hon mer pedantiskt men det får hon faktiskt släppa!!
vad gäller bianca och peter lär inte deras förhållande hålla mer än någon månad...
Hur gammal var inges lilla dotter? Såg inga tänder så det känns som lite väl tidigt med mariekex???!!!
ja jag tyckte också dom sa fyra månader men tänkte att jag måste ha hört fel när hon försöker ge tösen mariekex... joo inge ska in på mödrarhem och det på en gång!! herre guud.. tycker hennes papap och styvmor verkade vettiga.. Höll verkligen på inge när hon var gravid då verkade hon så förnuftig men nu... suck
Ingen som tänkte på att hon som vill bli modell (namn?) tappade dotterns napp mitt på gatan och utan att ens försöka få bort eventuella bakterier eller skräp satte den tillbaks i dotterns mun
lite kredd får man ge natasha och henns kille att trotts att dom inte var tillsammans när dom hade sex och blev gravida så har dom hållt ihop... det är mer än vad andra föräldrar har gjort