Inlägg från: Missy M |Visa alla inlägg
  • Missy M

usch va stine är irriterande med sitt städtjat, killen har bott själv han lär se när det behövs städas.. kanske är hon mer pedantiskt men det får hon faktiskt släppa!!

vad gäller bianca och peter lär inte deras förhållande hålla mer än någon månad...

BF 14 april
  • Missy M

Hur gammal var inges lilla dotter? Såg inga tänder så det känns som lite väl tidigt med mariekex???!!!

BF 14 april
  • Missy M

ja jag tyckte också dom sa fyra månader men tänkte att jag måste ha hört fel när hon försöker ge tösen mariekex... joo inge ska in på mödrarhem och det på en gång!! herre guud.. tycker hennes papap och styvmor verkade vettiga.. Höll verkligen på inge när hon var gravid då verkade hon så förnuftig men nu... suck

BF 14 april
  • Missy M
    sasssyy skrev 2010-05-31 17:39:08 följande:
    nu känner jag mig gammal och puckad.. men den där Kristina som jobbar på ToysR Us.. vad har hon i håret.. är det modernt.. att liksom ha ett diadem bara mitt i håret som inte håller undan håret??"På min tid" hade man ett diadem för att hålla håret från ansiktet.. kanske at tman lät en slinga eller två hänga lite nonchalant ner men det där ser ju bara konstigt ut.. i mina ögon
    hehe som lite yngre iaf kan jag säga, ja det är modernt, tycker själv det är fint, du ska mer se det som en borsch eller nått för håret inte som någon användning utan mer utsmyckning :D
    BF 14 april
  • Missy M
    Barbiegirl skrev 2010-05-31 19:35:49 följande:
    ingen som reagerade på Hannah när hon stod på färjan med en cigg i handen å ungen i famnen?Jag själv är rökare men inte står jag å röker å har mina barn i famnen precis..
    Jo usch.. och sen hade inte flickan någon mössa på sig heller och ska man fortsätta så satt bilbarnstolen (även fast dom nu iaf hade en bilbarnstol) frammåtvänd.
    BF 14 april
  • Missy M
    sasssyy skrev 2010-05-31 20:19:29 följande:
    hon hade ju inte ens tösen i stolen.. såg ni inte att barnet var i hennes famn när hon stängde dörren till bilen??
    Man kan väl hoppas att hon gör som jag och har barnet i knät, stänger dörren och sätter sen i barnet i stolen och SEN åker iväg.. Hoppas, Hoppas hoppas!!
    BF 14 april
  • Missy M
    Echidna skrev 2010-06-01 14:42:38 följande:
    ja jag vet.. jag har som sagt inte sett så många avsnitt, utan såg ett där hon tydligen var gravid m tvillingar (skulle föda snart) o hennes sambo låg i det militära några mil ifrån henne, men när hon var gravid förra gången var han Afganistan eller nåt. Då var hon så orolig att hon fick missfall. Lite rörigt när man bara sett nåt avsnitt och bara hört delar av deras historia. Han kom tydligen bara hem på helgen.
    hon slutade äta så barnet fick ingen näring o kunde inte överleva...
    BF 14 april
  • Missy M

Ingen som tänkte på att hon som vill bli modell (namn?) tappade dotterns napp mitt på gatan och utan att ens försöka få bort eventuella bakterier eller skräp satte den tillbaks i dotterns mun Kräks

BF 14 april
  • Missy M
    Tottelina skrev 2010-06-02 20:01:51 följande:
    Jag reagerade nog mest på att hon försökte bli modell! Ja och att hon tyckte det var lämpligt att stå och gapa svin i telefonen när dotterns pappa ringde och visade ett intresse för barnet, samt lät ungen springa runt som en tok på den där traffikerade gågatan eller vad det var...
    joo tänkte på det med hennes praktik, det verkar finnas en anledning till att hon inte lyckats få ett jobb om hon inte ens kan komma överens med chefen och blir sparkad, det lär inte se så bra ut på pappret... Jo det med dotterns pappa tyckte jag inte hon verkade sköta så fint nu när han verkade vilja ta kontakt så säger hon bara att han ska skärpa sig, kanske hon som borde skärpa sig?! Men som vanligt finns det säkert mer information som vi aldrig får veta...
    BF 14 april
  • Missy M

lite kredd får man ge natasha och henns kille att trotts att dom inte var tillsammans när dom hade sex och blev gravida så har dom hållt ihop... det är mer än vad andra föräldrar har gjort

BF 14 april
  • Missy M
    Anonyhm skrev 2010-06-15 17:13:28 följande:
    Jaha? Och nu sitter de med en unge som inte får ordentlig hjälp, en på väg som de inte vet om de vill ha, utan som är ett experiment i ledet fram till en flicka, och vanvårdar sitt barn. 
    jo fast jag tror inte att situationen hade varit speciellt annorludna ifall dom inte hade varit tillsammans... hans pappa verkar iaf vara lite mer vättig än natasha...
    BF 14 april
Svar på tråden Unga mödrar Danmark