Inlägg från: Helennnna |Visa alla inlägg
  • Helennnna

Unga mödrar Danmark

C060908 skrev 2009-12-11 16:06:38 följande:
    Tänkte på en sak vart går gränsen för Ungförälder? Hon camilla som har tre pojkar och en dotter nu hon börjar väl närma sig 25?
    C060908 skrev 2009-12-11 16:06:38 följande:
    Tänkte på en sak vart går gränsen för Ungförälder? Hon camilla som har tre pojkar och en dotter nu hon börjar väl närma sig 25?
    Hm menar du hon som åkte dit för bidrags fusk.. som hela tiden tjatade om "en till bebis" ? :P Jo håller med om att endel börjar kännas lite gamla nu
  • Helennnna
    sanna88a skrev 2009-12-14 12:56:28 följande:
    det programmet som ska gå istället för UM är ju i 20 avsnitt...så det är väl 5 avsnitt i veckan, dvs då tar det 4 veckor innan UM börjar ingen
    Va är det för något då? Något liknande UM? :P
  • Helennnna

ÅÅ NEJ! :( Såg idag när jag klickade mellan kanalerna att unga mödrar har börjat. JA tänkte jag till en början, så klickade jag in på denna tråd å såg att det började 28:e augusti. Någon som vill vara jätte gullig å berätta lite kort vad som hänt?

• Helennnna
    sasssyy skrev 2010-05-19 17:30:39 följande:
    Alltså-.-- är det bara jag.. eller.. kolla hur han tittar på henne.. hur snabb han var fram att massera henne ... blickarna och stoltheten..TROR nog att det finns något mer än bara vänskap i hans tankar...en kille som säger "vi är som ler och långhalm" och tittar på henne med sådan värme... herregud... det måste väl vara lite förälskelse...
    Ja eller hur? Tror dom är kära i varandra faktiskt, fast dom inte säger det framför kameran. Som någon skrev innan.. de är inte många killar som är med på en förlossning om det inte är pappan till barnet. Roligt för dom.
  • Helennnna
    Isanje skrev 2010-05-19 18:57:57 följande:
    Det var jäkla klantigt av dem att inte kolla Hannas rygg innan,tänk om hon skulle få akutsnitt med epidural,sen komma på att Oooops det går visst inte.
    Ah himla klantigt faktiskt, om det vore min graviditet och förlossning hade det varit det första jag kollat upp.
  • Helennnna
    AmandaBrun skrev 2010-05-25 11:03:06 följande:
    Jepp!
    VA? Planera barn utan hem och jobb? Åh var är pappan om det var planerat?

Har missat några avsnitt som ni förstår.
  • Helennnna
    Isanje skrev 2010-05-25 17:04:21 följande:
    Hanna blev till med provrör,men Hanna är mamman som fick Cicilaya
    Men var är pappan då? Det måste väll till en pappa också för att det ska kunna bli barn? :D haha
  • Helennnna

Ska tillägga att hanna verkar vara en bra mamma!

Någon mer än jag som blir arg på Stellas mamma? Varför hindra Stella från att bo själv och skaffa ett eget liv än bo hemma?

• Helennnna
    Arentorpbebis skrev 2010-05-25 17:37:34 följande:
    åhh har UM börjat! jag missar det varje dag! Kan de inte börja på kvällen istället!
    Om du inte har sett avsnitten finns de på kanal 5:s hemsida att se gratis.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark