Unga mödrar Danmark
Att folk inte kan respektera att detta är ingen spoiler..
Men men de finns folkt till allt ;)
är det någon som vet när vi kommer ifatt danmark? vet att dessa avsnitt är från 2010 som går i sverige nu så det kan ju inte vara så långt kvar.. men å andra sidan lär säsongen ta slut snart.. det känns lite som det i avsnitten..
nu har jag försökt läsa ikapp tråden. Its getting hot in here ;) Men jag har en fråga för ibland hänger jag inte alls med i svängningarna.. Någon kan citera någon annan men jag kan inte läsa själva ursprungsinlägget.. Det finns liksom inte.. Hur kommer det sig? Varför kan inte jag läsa alla inlägg utan bara när de har blivit citerade?
jaja hur som helst nu är det inte långt kvar till dagens avsnitt men jag tror inte att jag får se det idag för mina barn är inte dom piggaste :P
ja jag fattar inte att dom kan lämna barnen framför tvn sådär.. helt sjukt..
Men nej jag tycker fortfarande inte att hannah är en bra mamma åt hennes flicka.. Jag ser bara påtvingade pussar och påtvingad kärlek eller vad man ska säga.. ett spel för galleriet så att säga.. och att hon säger "för i helvete ska man inte få äta i fred" när hennes dotter vaknar under middagen ja vad tror hon? jag fick inte äta en hel måltid ostört innan m,in son blev typ halvåret.. återkommer btw skvaller om michelle och nadja i spoilern för den som är intresserad :D
haha jaja låt gå för denna gången då :D men 2000 är min! :D