Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler
    charlie00 skrev 2010-06-05 20:29:31 följande:
    I kvällens avsnitt av unga mormödrar -  73 åriga gammelmor malou stella väntar sitt 17e barnbarnsbarn. 
    är väl inget sånt på tv idag vilken kanal
  • annakohler
    Jojjo841212 skrev 2010-06-06 00:57:54 följande:
    vad hände med hon som hade lämnat bort ett barn? hon som har en son som heter mikkel? Jag vet att hon e tesammans med han groupien peter, men förra säsongen skulle hon ju kämpa för att få tillbaka barnet eller?
    hon kände inga moderskänslor för honom så jag tror inte hon kommer kämpa utan jag tycker bra om henne att hon tänker på barnets bästa att låta han bo där han är
  • annakohler

mina favorit mammor i programmet är Stine med dottern Izabella och Hannah som har dottern Cecilya

• annakohler

är det någon som vet vad hannah har gjort som har gjort att hon kanske förlorar cecilya?

• annakohler

det är nog det enda paret jag inte vet något om

• annakohler
    Ts Mamma skrev 2010-06-07 12:42:55 följande:
    Precis. Mycket, nästa för mycket känns som om det handlar om bra TV bara än att framställa dem som "duktiga unga mödrar"...
    jag tror knappast dem gör sig till som till exempel michelle o simon skiljde sig christina o peter fick socialen massa av gånger på sig, bente o david gick isär....nej det är inget spel av någon
    i såfall ifrån inge
  • annakohler

nej jag tror inte producenterna är så knäppa att göra så som du skriver...då kan man fråga er fick producenterna peter och christina gå skilda vägar samma med simon o michelle o simon o sofie,

tänk efter själva ge inte producenterna skiten

• annakohler

så du påstår att producenterna sa att michelle o simon skulle skiljas förstår du vad jag menar?? knappast..

det är en verklighetsserie..

• annakohler

i många meddelanden så frågade jag om någon visste varför hannah var nära att förlora sin dotter, 
    vet någon på ett ungefär vad det kan vara för fel på stines son

Svar på tråden Unga mödrar Danmark