Inlägg från: LiveHappy |Visa alla inlägg
  • LiveHappy

Unga mödrar Danmark

BeautifulPink skrev 2011-06-01 21:09:40 följande:
    Maks son heter Jonas...
    Jo så heter dom ju.. hehe :-P

När dom visade vad som skulle hända i nästa avsnitt va det något som brunnit ner, va va det? Hörde inte riktigt vad dom sa för min underbara 3åring började skrika just då.
  • LiveHappy
    0rion skrev 2011-06-02 13:29:27 följande:
    maloustellas hem
    har hon flyttat från sin mamma?
  • LiveHappy

Tragiskt det där med att maloustellas hem har brunnit ner eftersom det verkar bero på att den va anlagd. Tänk om det är någon som sett serien som bara inte orkar med henne, men va sjutton dom kunde ju ha dött allihopa. :S

• LiveHappy
    Kimona skrev 2011-06-08 20:03:18 följande:
    Jag tror inte att det är någon slump, hennes mamma blev ju nerslagen för inte så många avsnitt sedan också
    Ah juste, vilka idioter det finns som gör sånt. Visst hon är jobbig i serien men att slå ner hennes mamma och bränna ner deras hus?? Om det nu har med serien att göra...
  • LiveHappy
    Scarlett77 skrev 2011-06-09 19:46:20 följande:
    Har precis sett dagens avsnitt, jag vet inte hur rman ska reagera. Att titta på Natascha Nikita lägga sig på golvet som en barnunge pga av en värk och spela över inför kamerorna och Maloustella som verkar KRÄVA att hennes barn ska sova med mormodern och inte med henne (hon vill ju kanske ha besök ibland) är lite som att vicka på en löstand, smätsamt men man kan inte låta bli ändå!!

Tycker det var kul att Maloustellas mamma sa att "Flytta hemifrån då" när hon började prata som om hon gjorde sin familj en tjänst genom att bo hemma och därför kunde välja rum först. Jag vet inte om jag ska tycka synd om hennes mamma eller om hon enbart får skylla sig själv.

Jag har sett en jäkla massa förlossningsdokumentärer, hade själv en överjävlig 51 timmar lång förlossning och jag har nog aldrig sett någon bete sig rikigt sådär löjligt, skälla på barnmorskor och försöka gå därifrån osv. Jag tror inte hon var så sugen på barn och allt vad det innebär egentligen utan trodde nog snarare hon skulle få behålla pojkvännen om hon behöll barnet.

Men precis som att det är "gött" att vicka på den där lösa tanden så ser jag fram emot nästa avsnitt, har aldrig sett Majas pappa förrut!
    Jag håller med dig om hennes förlossning, jag har fött två barn, långa förlossningar och den andra helt utan bedövning men inte la jag mig på golvet eller va otrevlig som hon är. :S
  • LiveHappy
    Sthlmsparlan skrev 2011-06-09 22:44:24 följande:
    Jag kom på en till, Malou-stella (fast hon är dålig på andra plan istället..höhö)

Amanda sisse jämför hasch med öl. Är hon ett skämt eller? försöker hon övertyga sin mamma om att det är okej "då och då"? vilken jävla människa.

NN..Uäh, sunkigare människa har inte skådats på länge. Vad är det för fel på hennes tänder?

Malou-stella..SÅ JÄVLA BORTSKÄMD. 
    Fast amanda är ju bara en i mängden med konstiga tänder i den serien, hon som föder nu har ju också fula tänder som sitter lite här och var i munnen. :P Måste man själv betala för tandställning i danmark?
  • LiveHappy
    Sthlmsparlan skrev 2011-06-10 08:43:21 följande:
    Haha det är sjukt, man bara väntar på att en "normal mamma" ska kolla till tals i serien, men jag ska erkänna att jag troligen inte skulle titta lika mycket om alla vore som man bör vara! ahhaa är det inte galet? Camilla är kul att titta på, men tio program med bara henne..njäää.

xD 
    Jag vet en normal mamma som va med!!!!

Hon höll ihop med pappa, dom bodde i ett fint hus med fina möbler osv. Inga problem i hennes liv om man säger så som med de andra. Men hon va ju bara med i två avsnitt eller något också, hon gav väll inga tvsiffror. Minns inte va hon heter nu bara?
  • LiveHappy

Jag hoppas att Natasha-Nikita bara fått en depression som snart går över, men hon verkade inte tycka om att vara gravid heller eller längta tills han kom .. jag vet inte, vi får hoppas det blir bättre sen.

Men Malou, hur kan man låta sitt lilla barn se något sånt där? Är det inte bättre att bara hämta barnet till sitt andra hem och säga "vårat hus har brunnit ner vet du gubben så nu måste vi bo här.. kom så springer vi och tittar på ditt nya rum" .. eller något. Man kanske kan förvarna honom också på att "nu ska vi åka och titta på vårt nya hem" osv.. men det där som hon gjorde va sååå korkat!!!

Sen får vi väll se hur länge de håller mellan  Christina och barnets pappa. ;)

• LiveHappy
    stiletto skrev 2011-06-15 20:41:03 följande:
    Bara jag som tycker det verkade lite märkligt med reaktionerna efter branden? M-S och hennes syrra verkade knappt bry sig fast det är ju en väldigt liten del man får se iofs. Är det inte lite konstigt att M-S mamma säger att hon var upp och släckte branden i garaget, går och lägger sig, hör att något låter från garaget men går inte upp och tittar?! Jag menar, har det brunnit i ens hem är man väl lite vaksam.
    Det kan ju va så att hon gick upp igen men att det då börjat brinna ganska regält och att dom då sprang ut, när brandkåren väl va där så va det inte så mycket av huset som gick att räddas. 

Jag tror inte dom har gjort det själva iallafall. :P

Nu vill jag ha nya avsnitt !! :D 
  • LiveHappy
    hysteria skrev 2012-01-19 17:55:05 följande:
    Dra mig på en kärra vad Hannah såg ut i huvudet, en batikfärgad indier eller nått..
    hahah
  • LiveHappy
    0rion skrev 2012-01-27 13:04:30 följande:
    jag tror att hon blev tillsammans med honom för att hon sökte tröst. Sen att hon blev med barn, kan ha varit något hon ville bli för att hon "trodde" att det skulle bli lättare att gå igenom krisen.
    Hon är inte den första personen som tar drastiska beslut när något drastiskt hänt.
    jaa.. eller att hon och bästa vännen umgicks mycket efter att han gått bort, dom fann tröst i varandra och kanske kände att han fanns kvar på något vis om dom hade varandra?! Sen blev hon på smällen och dom fattade beslutet att försöka hålla ihop.. dock kan jag inte tycka att han verkar vara en så seriös och mogen kille?!
    Det kommer säkerligen bli jätte jobbigt för den här killen att höra, men åh andra sidan så vet ju han då att dom två han älskade mest har varandra och tar hand om varandra.
    Jag vet inte, men om jag vore killen skulle jag se det som något fint att dom fann varandra, men jaa visst, jag skulle känna mig "bortglömd" på ett sätt också. 
  • LiveHappy
    Disa89 skrev 2012-01-27 15:56:10 följande:
    Jag stör mig så sjukt mkt på Ms när dom säger att dom bara ska köpa det viktigaste så ska hon förstora brösten, hon förlorade ju inte brösten i branden!! jah tkr hon är otroligt självisk och omogen...
    Inte för att försvara henne men nu vet vi inte hur mycket pengar dom fick ut, det lät som en ganska så stor summa. Och dom verkar ju alla eniga om att en del av summan ska gå till hennes bröst.. jag kan inte se något fel med det, faktiskt. Glad för hennes skull istället, jag skulle också behöva fixa mina.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark