• C060908

Unga mödrar Danmark

Här Fortsätter vi att diskutera programmet "Unga mödrar" som visas på kanal 5, Måndag-Torsdag kl 16.30. Hoppas alla hittar hit

Inga spoilers i denna tråd
    För er som inte ritkigt kan hålla er borta från spoilers, snälla ta det i "spoilertråden"
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m38537935.html

Här kommer en lista på de unga mödrarna i programmet:

*Malou Stella, har sonen Tino och bor hemma hos sin mamma Britta

*Christina, har sonen Markus. Vet ej vem pappan är, bor tillsammans med Brian

*Christina och Peter, har sonen Lukas. Ofta stökigt hemma och Christina har förstorat brösten

*Christina och Dennis, har sönerna Sebastian och Simon. Har mycket problem med socialen.

*Camilla, har sonen Oliver med Kieu, de är inte tillsammans längre. Camilla har träffat en ny man som heter Christian, de är nyförlovade.

*Camilla och Benjamin, har sönerna Jonas, Kaspar och Niklas. Camilla har åkt dit för bidragsfusk. Hon vill gärna ha ett fjärde barn.

*Louise och Ronni, har sönerna Sebastian och Tobias. Precis flyttat till hus.

*Nadia, har sonen Sebastian, pappan är inte en del av deras liv. Nadia är nu tillsammans med Rene, de blev gravida men barnet var sjukt och fick förlösas i v 19. Nadia har leukemi.

*Michelle, har dottern Victoria med Simon. De gifte sig och skilde sig efter två månader. De har varit tillsammans till och från.

*Sofie, har sonen Elias med Simon (Samma Simon som är pappa till Victoria). Det tog slut med Simon innan Elias var född. Vet inte hur ofta Simon träffar sin son men Michelle och Sofie umgås.

*Bente, har dottern Emma med David. Bente var med i militären medan David var hemma med dottern. Det är slut mellan Bente och David vilket leder till mycket konflikter.

*June och Hans-Christian, har dottern Cecilie. De bor i hus på landet och har massa djur.

*AnnBeth, har sonen David. Hon har nu börjat plugga igen. Bor nära sin mamma och är där ofta.

*Marlene, gravid. Mamman kasta ut henne när hon fick reda på graviditeten så Marlene har fått bo hos sin mormor.

*Katherina, har sonen Mikkel. Precis flyttat till ny lägenhet och har nu svårt att få ekonomin att gå ihop. Problem med mikkels uppfostran/beteende.

*Dina, har sonen Sonny. Flyttade tillbaka till Greve med sin mamma och skulle börja studera. De bodde i Fredrikshavn en kort period.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-04 20:22
    OBS DENNA TRÅDEN GÄLLER ÄVEN FÖR NORSKA UNGA MÖDRAR SOM BÖRJAR IMORGON TISDAG 5 JANUARI KLOCKAN 20.00 EN LISTA MED DOM NORSKA UNGA MÖDRARNA KOMMER SNART!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 20:18
    Onsdag 28 April 17.00 börjar Unga mödrar igen på Kanal 5!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-06 20:01
    Missat något avsnitt eller vill du se några gamla avsnitt? Både norska och danska unga mödrar hittar du här www.kanal5play.se/start (det är gratis att titta på programmen)

• Svar på tråden Unga mödrar Danmark
  • C060908
    Helennnna skrev 2009-12-11 17:31:02 följande:
    Hm menar du hon som åkte dit för bidrags fusk.. som hela tiden tjatade om "en till bebis" ? :P Jo håller med om att endel börjar kännas lite gamla nu
    Ja fast det är ju självklart kul att följa dom ändå Men det känns ändå som om att vissa som är över 20 år är mycket mognare än andra. Tex June känns ju mycket mognare än nagel Christina som knappt verkar ha koll på sina egna tuttar liksom Fast det är ju bra att dom visar att det finns mogna tonårs mammor också. Men det har ju hela tiden känts som om att programmet har varit lite för att provocera tittare. MS, Melissa, Sabrina, hon som blev utkastad av sin mamma och christina som inte visste vem pappan var.. Känns nästa som om allt är i scen satt som en dålig dokusåpa
  • C060908
    AmandaBrun skrev 2009-12-11 18:15:45 följande:
    Jag kommer sakna nagelChristina lite nu
    haha du och din nagel christina
  • TvåTrollsMamma
    C060908 skrev 2009-12-11 16:06:38 följande:
    Tänkte på en sak vart går gränsen för Ungförälder? Hon camilla som har tre pojkar och en dotter nu hon börjar väl närma sig 25?
    Hon är bara 22 kanske 23, men hon räknas väl som ung bara för att hon hunnit tryckt ur sig 4 ungar

Jag tror det är lite på vart man bor här i landet, jag tycker under 19 är man väl ung förälder om man inte lyckats fått x antal barn innan 24.
  • Illspecko
    C060908 skrev 2009-12-11 16:05:37 följande:
    Praktiska byxor att ha på förlossningen när man har jätte blöjan på sig
    Absolut, skulle säkert gå att föda i dem om man vill skydda sitt underliv från insyn....

Tror dock aldrig att jag skulle få ligga med min sambo någe mer om jag såg ut så...
    han HATAR harmesbyxor

Dessutom skulle jag se ännu kortare ut i dem
  • Topcom

Jao, haremsbyxor är extremt svårburet. De som möjligtvis kan bära dem är trådsmala modeller med milslånga ben och..hon har inte riktigt det=/ Blir bara motsatt effekt, hon ser ännu större ut och som ni säger, man undrar om hon gör nr två i brallan?

• Dallandra

Jag förstår att Sabina tycker det är jobbigt att bli så övervakad som hon blir. Jag tror dock, som någon annan skrev tidigare, att det ligger mer bakom än hennes ålder att de håller koll på henne.

Haha ja Camillas byxor var inte snygga Bekväma säkert men ack så fula.

Kommer sakna UM, hoppas att det inte blir ett allt för långt uppehåll!!

Svar på tråden Unga mödrar Danmark