-
Det missade jag, då förstår jag hennes mamma. MS har väll haft en hel del killar? Detta kanske inte håller längre än dom?malung86 skrev 2010-05-25 17:32:10 följande:Vad jag förstår ska hon flytta till sin pojkvän som hon varit tillsammans med i två veckor.
-
Hm.. undra varför Hanna av alla mammor ska till ung-mamma hem eller va det kallades för? Tycker hon sköter om barnet bra.
-
Ser att en del är på tvillingmamman men jag håller med om detta. Ingen människa orkar hur mycke som helst. Det kanske är bättre att hon får 4 timmar sömn än att barnen kanske tas ifrån sin mamma? Pappan verkar ju som sagt inte alls intresserad.. jag hade blivit galen om det vore min sambo. Nu får han fan få upp ögonen snart asså.. hon håller på att gå in i väggen å utveckla ätstörningar men han lägger bara svansen mellan benen och sticker.Lia85 skrev 2010-05-26 22:33:48 följande:Jo, men hon är inte mer än människa. Och med tanke på hur ofta hon verkar släpa på minst en av dom så tror jag inte det är så ofta de får ligga i babysitter speciellt länge. Tycker hon är dä så fort de piper. I en ultimat värld skulle hon ju hela tiden finnas där för tvillingarna, men en människa behöver sova för att kunna leva. Utan de där fyra timmarna skulle hon ligga på psyk vid det här laget. Tycker hon är klok som inser sina begränsningar, men som ändå hela tiden gör sitt bästa med fokus på barnen. Pappan verkar ju så lagom intresserad av att hjälpa henne, spear visst ingen roll att hon håller på att utveckla ätstörningar.
-
Jag har alltid gillat henne .. du har rätt i att hon växer.sasssyy skrev 2010-06-02 17:54:18 följande:fast lite söt var han.. "Jag älskar dig" säger han flera gånger och hon bara nickar...hmmmm verkar inte jättebrydd kring honom... och hon säger ju själv att hon slösat för mycket tid på killar...tjejen mognar och växer helt klart i mina ögon..Kunde inte ha sagt det bättre själv. Usch dumpa honom! Visst verkar han ta hand om barnet bra men han är ju en riktig skistövel. HUR kan han dra på fest när han inte har träffat henne på ett tag? Hm.. förstår mig inte på honom.Isanje skrev 2010-06-02 17:54:19 följande:Tonåring+stolpskott+idiot+puckad.
-
Va? Va lyxigt du har det då!BillyX skrev 2010-06-06 12:10:28 följande:Jag kollar också från början... ligger på säsong 5 :)
Fast det är nåt magiskt med min dator. På killens dator får jag stå ut med reklam. Men inte på min :D Här slipper jag både reklamen innan och mitt i. Jag tror jag har nån slags ad-aware (?), finns ingen annan förklaring. Det är sååå skönt, kan även spola lite i avsnitten för att bara kolla på det jag finner intressant, så jag ser typ varannat avsnitt ibland haha.Vad är det för något ad-aware?
-
Om jag får hoppa in å säga en sak om mamman som inte har hand om sin son idag.. jag tycker det är för jävligt rent ut sagt, att man får skriva på sånna papper under en depression. Och det är ännu mer sjukt att det ska till så mycket, som hon gått igenom, för att få träffa sin son igen. Dock gav hon ju upp sen eftersom hon (med den lilla tiden hon träffade honom) tappade sina moderskänslor, eller om de inte fanns där från början? Sorgligt i vilket fall!
-
Det finns inte så mycket att säga om dagens program. Inte mer än att tvillingmamman, va hon nu heter?
, borde lämna den där mannen ..nej mannen passar inte på honom, pojken!! Fy fan vilken skitstövel. Ghaaaa! :S
-
hahaha, samma härAnonyhm skrev 2010-06-10 19:11:40 följande:Hahahaha jag garvade också åt det. Den där blicken har jag morgonen efter en hård fest.
-
Känner mig kass precis som du. Jag har låtit min 2åring sitta framför tv:n när hon var liten under tiden jag lagade mat, duschade osv. Hon älskade tv:n. Min 4:månaders nu älskar tv:n lika mycket som min 2åring gjorde (gör fortfarande). Hm jag får kanske hitta på något annat att sysselsätta dom med när jag inte kan bära på dom? Eller hur allvarligt är det?xXMaLoXx skrev 2010-06-10 22:48:39 följande:Nu känner jag mig helt kass, min son ligger på sin filt/täcke eller sitter i sin babysitter i vardagsrummet med tv på. Nu är han iof inte vidare intresserad, utan ålar hellre omkring och jagar sina leksaker om han ligger på golvet. Sitter han i babysittern så leker han oftast med det han fått med sig i den...eller så äter han eller pratar med oss :)
Jag tror att det kanske ser ut som att de sitter där mer än vad de gör, förmodligen så är det en lösning när hon behöver göra annat. Hon har ju ingen direkt avlastning...vare sig slusken till man är hemma eller inte. -
Äsh de andra soverxXMaLoXx skrev 2010-06-10 23:10:31 följande:För mycket framför tv'n är nog inte så lyckat, men min son är som sagt inte vidare intresserad. Han pular med sina leksaker eller tränar på att ta sig fram hellre. Hade han suttit/legat klistrad med blicken på tv'n så hade jag nog haft den avstängd mer. Men nu blev det lite OT :)
Är för övrigt superglad för Hannas skull, och hennes dotter är ju en liten kopia av sin mor :)hehe. Nä men mina döttrar lekar ju hellre också, de tittar väldigt lite. Men ändå. Måste prata med bm nästa gång känner jag..
Jag är också glad för Hannas skull. För Stines skull också, var lite orolig över hennes nyfödda där ett tag.
Nu ska jag nog sova.. gonatt -
Ush tycker inte om den nya tjejen, Natacha (stavning?). Hon kände inte ens pappan utan sa bara att "om du inte vill ha barn ligger jag inte med dig" Ehh? :S Sen allt annat hon sagt är ju rent idiotiskt. Kommer byta kanal när hon dyker upp i fortsättningen.
-
Håller med! Hanna borde de släppa, det finns ju "värre" föräldrar om man säger så. Som den här nya tjejen som jag bara behövde se knappt 5 minuter av för att förstå att hon inte har alla hästar i vagnen. Ush, hoppas inte hon är med så länge till. Får dåliga vibbar av henne..Anonyhm skrev 2010-06-14 19:22:40 följande:Men vad var det för jävla pucko de hade släpat fram idag?? Hon vill inte ha en pojke så till den milda grad att hon inte ens blir glad över att få höra att barnet är friskt!! Det var det enda som rörde sig i mitt huvud inför RUL. Jag ville bara veta att bebisen i min mage mådde bra. Visst får man önska men om man önskar sig ett kön så jävla intensivt att man blir direkt förkrossad och bara kan tänka på att försöka igen om det inte blir "rätt" då är man fan inte mogen för barn.
För övrigt höll jag andan när de lät sin son stå på huvudet ner i sängen med haklappen fastknuten runt halsen osv. När pojken blev arg och slog på saker var det ingen som frågade vad det var....Vart fan är soc här?? Upptagna med att klaga på Hannas mobil?? -
Ja hon och Hanna.Glasbit skrev 2010-06-14 19:28:41 följande:Jag gillar nästan Stine bäst faktiskt. Nog för att hon vart lite gnällig men vem är inte det ibland. Men hon är vettig iallafall och tar hand om barnen bra.
Mina favoriter.
Jag blundar för att Stine är lite gnällig, hon är en jätte bra mamma och hon och hanna verkar vara de mest mogna.
-
Du hörde rätt. Han drack så mycket att han inte ville ha barn, inte just då iallafall om jag förstod han rätt. Men hon övertalade honom om sex å hon var gravid efter en månad. Vad är känslor för henne? Att man borde älska och KÄNNA pappan, så man vet för det första att pappan är en bra person som barnets förebild, det verkar inte existera i hennes tankar.:Sparvati skrev 2010-06-14 19:29:52 följande:En tanke slog mig att Natashas kompis var någon form av stödperson från kommunen.
Stackarn någon form av problem verkar hon ju ha. Sedan sa hennes man att han fick i sig så mycket alkhol så han ville först inte bli pappa? Men jag höll på med lite annat under tiden så jag kanske missförstod? -
Anemia skrev 2010-07-18 18:40:21 följande:Jag sitter och kollar på Danska Hollywoodfruar, och jag ser ju genast kopplingen mellan dem och de unga mödrarna..:LÖSHÅR!!
Haha, fast löshår finns nog i de flesta länder. Det är ju något som mååångs kvinnor använder.
Vissa blir snygga i det tycker jag faktiskt.
-
Jag tittar på de gamla avsnitten ibland, tittade idag bland annat. Idag var det en mamma med som var gravid med en Elias.Vem är hon nu igen? Kan inte riktigt placera henne. Hon kan inte ha varit med så länge i programet? Fast åh andra sidan känns det inte som om några av mammorna är med i särskilt många program. Men Malou Stella och Katherina (med Mikkel) där emot har ju varit med sedan början eller?
-
Ahhh, så var det. Nu vet jag vem hon är.annakohler skrev 2010-07-29 21:33:24 följande:hon heter sofie rasmussen hon fick barn med simon som i sin tur fick dottern victoria med sin ex fru michelle...
Är inte hon lite lik Michelle? :-O
-
Imorgon börjar unga mödrar
Tror jag... sitter och kollar på kanal fem och när "Christine" tog slut sa han "på tal om bebisar, imorgon får vi träffa fler i unga mödrar 17.00" -
Åhh.
Kollade på tablån oh det var de norska mammorna, repriser från säsong 1. Tusan också, falska förhoppningar.
-
Läs här: www.familjeliv.se/Forum-5-156/m38537935.htmlJossanjo skrev 2010-09-05 14:18:08 följande:Hej, har inte följt tråden eller serien noga eller något men har en fråga, har hört att Stine som har barnen isabelle och benjamin har hamnat i fängelse för att hon skakat sin son. Och att han mest troligt har blivit blind till följd av detta. Stämmer det?