Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

AmandaBrun skrev 2010-04-28 16:27:47 följande:
    Vilken jävla tur att FL finns för annars hade jag missat det!!!!!Hoppas ungen sover ett tag till nu då....
    Tycker 5:an kan göra reklam för UM så man kan ha lite koll på de! =)
  • Arentorpbebis

Haha nån mer än jag som nästan blev lite besviken över att MS faktiskt klarade att skruva upp tavlan och klarade uppkörningen? Hade vart roligare om de inte gick elaka jag

Å historien om katarine blir bara mer och mer deprimerande tycker jag!!
    Blir ledsen av å se henne! Undrar hur hon tänker överhuvudtaget......

• Arentorpbebis

Känns som att Katarina har psykiska problem av något slag, men vad vet jag....

• Arentorpbebis
    dullan skrev 2010-04-29 07:40:01 följande:
    Dom två senaste avsnitten som visades på kanal 5 igår ligger ute på kanal 5 play, för er som missade.
    gött! jag missade första halvan i 1 avsnittet!! =)
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-04-28 20:16:27 följande:
    Så var vi igång igen.Rebecka och hennes kille verkar ha gett upp bebisverkstad helt. Är nog lika bra va? Och vad ska dom med två hundar till på den boytan?M-S hade färgat håret och tjockat på sig lite. Såg allmänt sliten ut tycker jag. Och för att gå på socialen så bor hon jäkligt fint måste jag säga, kan det vara så att mamma tjippar in med lite cash kanske hm hm...och HOPPSAN av en slump råkade mamma bosätta sig tvärsöver gatan ja....Men grattis till körkortet där iaf, ett steg i rätt riktning.Den nya blonda tjejjen va ganska intetsägande.Katarina...ja....vad ska man säga liksom. Tragik på hög nivå. Och JÄVLAR vad hennes unge kunde skita
    haha tänkte också på ms mamma ibörjan säger dom att de har bott nära varandra men nu är det slut med det ms ska flytta =) å sen bara av en slump som sagt så ska mamman flytta 5minuter bort haha
  • Arentorpbebis
    mamma hampus skrev 2010-04-28 21:55:40 följande:
    Är det bara jag som blev arg vad han gjorde mot hunden när han hade ätit halva tårtan?..Bara lyfta upp hunden och kastade i väg den i ett annat rum,vad sägs om att ställa in tårtan i kylskåpet kanske??Trodde faktiskt inte att Malo Stella skulle klara uppkörningen..kul slippa känna beronde till sin mamma på det sätet..ja vet hur det är men nu när jag bor i stan klarar ja mig själv..Och den nya mamman som vi fick lära känna jisses vad smal hon var ja kollade mest på hennes armar..
    Tyckte också hon var smal så de skrek om de!{#lang_emotions_surprised} urholkat ansikte å pinnar till armar! verkar knappt ha nån energi i kroppen överhuvudtaget...
  • Arentorpbebis
    Babiedoll skrev 2010-04-29 09:36:47 följande:
    Jag tyckte det var lite läskigt när hon den nya lämnade bebisen i bilen när hon gick in och handlade. Visserligen hade hon en babyvakt med sig, men i alla fall...
    ja å hon verkade ju inte skynda sig på heller! Herregud hon eller killen hade väl kunnat stanna? de måste väl inte gå in båda två?
  • Arentorpbebis
    sanna88a skrev 2010-04-29 09:45:08 följande:
    ja man blir inte klok på dessa mammor..är dubbelavsnitt idag med!
    härligt! =)
  • Arentorpbebis

den nya mamman Sine? heter hon så? den blonda bleka smala, Tycker hon ser mer ut som en 10-12år än 16!!!

• Arentorpbebis

Å lämnade Sine sitt barn ute i vagnen?!!!!! när de bor i lägenhet {#lang_emotions_surprised}

Svar på tråden Unga mödrar Danmark