Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Unga mödrar Danmark

annakohler skrev 2010-06-08 20:46:46 följande:
    ja jag har suttit o funderat vad det är för enorm vagn tvillingmamman har
    Det är en tvillingvagn. 
  • Anonyhm

Intressant detta med de unga mödrarna. Jag tycker att det är direkt obehagligt att det verkar finnas folk som aldrig träffat dem, pratat med dem eller känner dem öht som förföljer dem på t ex facebook. Eller så är det jag som är gammal.  

• Anonyhm

Dessutom tycker jag att det är sorgligt att folk har så få vänner att de kallar totala främlingar som de aldrig har träffat för "vänner". Själv har jag riktiga vänner och kallar inte J-lo för vän bara för att man kan lägga till henne på fejjan. 

• Anonyhm
    emmgus skrev 2010-06-09 22:03:25 följande:
    Håller med om fb, vänner man känner eller iaf träffat.

Men vi disskuterar UM här eller hur?
    Ja och därför spånade vi in på folk som hävdar att de är vänner med dem och delger oss information om dem? Inte konstigt alls. 
  • Anonyhm

Rebecka har inte alls fått besked att hon kanske aldrig mer kan få barn. Doktorn sa "det kan man aldrig vara säker på" när pappan sa att de alltid kan skaffa barn i framtiden. Det är en JÄVLA skillnad på om en läkare sätter sig ner med en och förkunnar att "det finns en god chans att ni aldrig mer kan få barn" vilket en proffisionell läkare ALDRIG skulle säga btw och att en läkare säger "det kan man aldrig veta. En läkare FÅR inte garantera att man SÄKERT kan få barn för det KAN man inte garantera.

Det är som sagt skillnad på att en läkare gör ett par uppmärksamma på att det aldrig finns en garanti för graviditet eller säger att de kanske inte kommer att kunna få barn.  

• Anonyhm

HAHAHAHAHAHAHAHAHA såg ni den störda gamla mormorn "heter han bullen??? Sluta kalla honom så" Jag älskar henne :´)

• Anonyhm
    xXMaLoXx skrev 2010-06-10 17:25:06 följande:
    Gaah...kan ingen göra ett rejält kalsongryck på den där tvillingfarsan? Varför har inte han tid till sin fru? Det är ju inte som att han verka göra så mycket annat i det där hushållet :S
    Dessutom bad hon inte om tid ens utan bara att han skulle säga nåt snällt när han ändå gick förbi. Helt jävla sinnessjukt. Hur trött och sliten och sjuk jag än är "orkar" jag tala om för min man att han är fin, slänga iväg ett "du vet att jag älskar dig", eller något annat. Det kostar ingenting och tycker man att det är för jobbigt kanske man ska fundera över sin kondition. 
  • Anonyhm
    malung86 skrev 2010-06-10 17:31:37 följande:
    Det är något äckligt över honom.
    Ja. Och då menar jag utöver oljefilmen som verkar täcka hans ansikte. För helvete pågadrul ta en dusch och bete dig som en man typ. 
  • Anonyhm

Vad betryggande det känns att höra att Kristina drar kniv och sliter i barnet som ett föremål när pappan kommer förbi. Stabilt. Verkligen

• Anonyhm
    Stargirl skrev 2010-06-10 18:57:14 följande:
    Näe fast fy vad elakt. Man får inte gå till personagrepp på det viset. Han må vara en idiot men att håna någon för acne är riktigt taskigt. Man ska inte kasta sten i glashus!!!
    Acne? Jag tycker att han ser skitig och sunkig ut. Det får jag tycka om jag vill. Själv är jag varken skitig eller finnig om det var vad du försökte antyda ...i ditt lite paradoxala försök att läxa upp mig. 
Svar på tråden Unga mödrar Danmark