Inlägg från: Heligakossan |Visa alla inlägg
  • Heligakossan

Unga mödrar Danmark

ja va tusan sa hon, kommer knappt ihåg men nått i stil med att personalen skulle åka på stryk mm om hon inte fick något papper riktigt fort,  självklart befinner hon sig i en situation som kan verka overklig för många, men hon kanske har varit sådan innan händelsen också, även om vi inte fått se det på tv.  vi har ju inte fått se allt hon har haft för sig liksom, så ingen vet.

• Heligakossan
    Hjärtat6 skrev 2012-05-25 22:49:41 följande:
    Vad är det NN gjort ? Varför har dom tagit reymi ( eller vad han nu heter )
    Och varför får hon inte träffa honom?? Om någon vet svara gärna :)
    Herregud är kvinnor det ända Line tänker på??
    en kompis till nn anmälde henne till soc för att hon ska ha gett remi öl, men socialen var inblandad redan innan detta, så de tvångsomhändertog honom och nn får inte veta vart han bor, så hon får bara träffa honom varannan vecka i nån timme tror jag,  ja line känns konstig på någe sätt, och snacka om älskarinnor inför dottern...... öööhhh jaha!
  • Heligakossan
    Selaine skrev 2012-05-27 20:34:04 följande:
    Men, varför skulle kompisen anmäla det? Troligen har det varit något mer. Kan det vara en slump att både "barnpedagogen/sköterskan" (som anmälde för rivsåret), brodern (som anmälde för vingummit) och kompisen (för alkoholen) anmäler henne till kommunen (soc)? Råkar man verkligen ut för tre idioter, som alla på eget bevåg kontaktar myndigheterna?
    Ja lite så tänker jag också faktiskt! de är väl lite för många anmälningar som bara är "tagna ur tomma intet" liksom!
  • Heligakossan
    Starbaby skrev 2012-05-28 21:04:34 följande:
    NN har börjat ta tag i sitt liv och skaffat löshår? Alltså jag dör....vad är det för tecken på att man tagit tag i saker? Jättefult dessutom.
    hahaha Ja men det är ju bra för att kunna komma framåt här i livet!
  • Heligakossan
    ProudMama skrev 2012-05-29 16:57:20 följande:
    Inte så smart drag...
    för typ 8000 eller vad var det?! inte klokt! =/
  • Heligakossan
    feelings skrev 2012-05-29 21:22:08 följande:
    Kanske just den anledningen som kvinnans företag lades ned .. HON kunde inte hantera sina kunder ..
    Jämnförde Thailand med Sverige och dess kriterier över vad som var relaterat till en skada som gick på garanti eller ej..

Jag hörde henne vid ett tillfälle när hon sa till en kund: Tror du att du kan komma in med en vagn nu efter 4 månader ? .. I thailand kan du glömma sånt ...

Just denna vagn hade ju fått  bedömning att ha klämrisk och man uppmanades till att återvända till affären för retur eller åtgärd...
    haha börjar undra om du var i trollhättan när du skulle handla!
  • Heligakossan
    feelings skrev 2012-05-30 13:49:24 följande:
    Göteborg ;) ... hört talas om nids4kids ?

Japp haha de var där ja köpte min vagn, fast på nids4kids i trollhättan tyckte de lät så bekant med thailändskan som jämförde med hur de hade vart i thailand!

• Heligakossan
    Fommpen skrev 2012-05-30 17:26:44 följande:
    Någon som vet när säsong 15 börjar? 
    undrar också detta?! var de sista avsnittet igår? man tycker ju att dom kan säga det eller nått isåfall
Svar på tråden Unga mödrar Danmark