-
LängtansBlåaBlomma skrev 2013-04-15 21:48:03 följande:Ehum, ursäkta, nu missade jag visst nåt?
-
A L V skrev 2013-04-25 07:47:26 följande:Börjar bli skapligt less på dessa ständiga tillbakablickarna, varenda gång!, av speakerrösten.
Ja alla långdragna tillbaka blickar och de där klippen där det står "Line blev mamma som 18åring" de tar ju för fasen upp halva programmet!!! -
är man mogen att ha sex utan skydd så är man mogen för barn.... eller va sjutton va de den nya mamman sa??
-
"Men enligt faster finns det ett område till som de kan spara in pengar på..... bilen"..... trodde de skulle säga rökningen
-
Stör mig också nått så ofantligt mycket på all rökning!! ja vad jag har förstått på vänner i danmark så frågar dom i princip bara en gång "röker du?" - Ja "okej, det är inte bra för barnet" ....... mycket mer än så gör de inte på mvc i danmark......... vidrigt
-
Höll på å spy när ja såg 5 barns mamman med blöjbyxorna.... trodde sånna byxor var utrotade
Och ärligt talat, varför följer ditlev med till simhallen? vem verka bli lyckligare av att han sitter och tittar på på annat folk medans dom badar?
-
fluu skrev 2013-05-10 13:15:10 följande:Jo,överallt i Sverige är barnmorskorna och ofta bvc med stenhårda med hur farligt det är att röka.
Verkar som vi(förutom Norge) är ganska ensamma om det. Såg "Gravida som krökar" från England och där var det en tjej som till och med trodde att det var bra för bebisen i magen om hon rökte "röker jag så får han mindre syre och hjärtat måste pumpa hårdare och det är ju bra att han tränar på att andas själv i magen så kan han det bättre när han kommer ut" typ...
skrämmande det du skrev om gravdia som krökar..... -
fluu skrev 2013-05-10 23:41:19 följande:Ja,gud det programmet var hemskt. Trodde först att det inte var på riktigt.
Kanske finns det fortfarande på svtplay om du vill se och förfasas ;)
Usch är nog lika så bra att ja låter bli! Tar så illa vid mig när ja ser sådana där program!! -
uhh tycker mamman och pappan i fembarns familjen känns obehagliga av någon anledning...
-
TessTess93 skrev 2013-05-15 12:01:32 följande:jag tycker dom verkar vara väldigt oansvariga.. visst kan jga tänka mig att det är jobbigt med många barn.. men varför går pappan förbi krogen när han skulle handla och sedan hämta barnet?
ja det också, och när man hörde att han tidigare vart otrogen med både hennes vännina och hennes faster...... då börjar man ju undra va de e för slags människor? eller iallafall han i detta fallet -
Ja de ser väldigt utslitna ut båda två ser känslolösa ut i blickarna, liksom för trötta för att visa känslor,
(Obs en diagnos gjord på de lilla ja fått intryck av på tvn!!) -
Nadja och kenneth borde ju få pengar från coca cola efter all reklam de gör!
är ju en cola flaska med i varje bild när dom är med!
-
Afasi skrev 2013-05-23 10:01:27 följande:Cola och cigg verkar ju vara vad dom lägger pengarna på.
Kanske jag som är urbota dum men är det någon som har koll på hur stor skillnad det är på danska och svenska kronorna? Tyckte fastern sa att dom hade 10 000 efter att ha betalat räkningarna och ändå kan dom inte betala hyran? Fattade ingenting..
är också dålig på detta! =) Ja har dom 10 000 så måtte de la klara sig om det är som TessTess93 skriver! är inte fastern lite fööör snäll, dom verkar behöva växa upp, och ska de dessutom ha ett barn till så får de väl hända nått nu! -
Fan blev nästan lite förbannad när de filmade Nohas undersökning i rumpan. Pojken har inte valt att va med i tv, lite privatliv ska väl barnen få ha, dom filmar ofta blöjbyten och sådant, ogilla skarpt!!
-
jaha...... hur länge får vi vänta till fortsättningen då?
-
Alla UM tittare!!!! Ni vet väl att det finns 4!!!!!!! Nya "VAD HÄNDE SEN" avsnitt av unga mödrar på 5play! kolla kolla!