Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

13minuter kvar till UM!!

• Arentorpbebis

Roligt att se camilla igen Men mindre roligt att se "Haru skitit på dig byxorna"  Haaaatar sånna Men men
    Tänkte på att de gick runt i sina studentmössor, gör man så i danmark här har man väl bara understudentfirandet å sen åker den in i garderoben

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-10 18:10:20 följande:
    Ja vare vi som diskutera dom sist vid säsongsavslutningen??Hade hon inte ett par orangea då?
    japp de vare   Jag verkligen spyr av dessa byxor Är glad att det inte blev någon långlivad trend
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-10 18:17:50 följande:
    OT men fin voffe du har!
    Tackar Min lilla Dixy på 8månader
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-10 18:21:18 följande:
    Typ Schäfer....Siberian........nått?
    blandis med mest schäfer å en liten gnutta labrador och border collie
  • Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-10 18:24:43 följande:
    Hm. Valla valla valla varär alla ingen får försvinna .....springaspringaspriiinga.Å en hare. Den äter jag upp.?
    Näe vallningen har vi inte sett tecken på...än men spring i bena det har hon Å nån hare de har hon inte sett än (vad jag vet ) tror hon snarare hade lagt sig på rygg framför haren å velat att haren skulle leka med henne Hon e sån liksom

Näe nu ska inte detta bli hundtråd Sorry!
    Nu ska jag ut å gunga med min lille tös så hon blir redigt trött, så vi slipper nattningar som Ms hade
  • Arentorpbebis

Tänkte oerhört mycket på att ja typ hela familjen kom in i förlossningsrummet för att grattulera{#lang_emotions_surprised} För mig är de portade hela bb vistelsen{#lang_emotions_demon}

• Arentorpbebis
    Arentorpbebis skrev 2010-05-10 20:29:14 följande:
    Tänkte oerhört mycket på att ja typ hela familjen kom in i förlossningsrummet för att grattulera För mig är de portade hela bb vistelsen
    Nästan så ja får starta en omröstning i ämnet
  • Arentorpbebis
    Nyfiken gul skrev 2010-05-10 20:16:43 följande:
    .ÅH vad härligt att se Camilla igen!!! Det händer alltid något kring henne som gör att man skrattar gott, hon bjuder på sig själv. Jag menar hur mågna skulle ärligt erkänna inför miljoner tv-tittare att man har noll koll på bilar och startkablar? ME LIKE!!!
    Ja camilla bjöd mig på dagens skratt iallafall
  • Arentorpbebis
    Lia85 skrev 2010-05-10 20:49:55 följande:
    På förlossningen skulle jag aldrig släppt in någon (utan mamma som va med såklart)Men på BB såg jag till att ha besök på både fm och em, och då var ändå förlossningen komplicerad och slutade på OP med ett hb på 54, så det är nog olika. Iofs kunde jag ju inte gå upp ur sängen och blev därmed uttråkad till max
    Vad är OP och HB?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark