Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

MS flyttade ju nyss och då fick MS mamma "lämpligt" nog en lägenhet bara några hundra meter bort, Men i går sa ju MS att hon snart skulle flytta längre bort!, 
    Hon kanske försöker komma ifrån sin mamma lite? Men så flyttar mamman alltid efter? Var det inte likadant med boendet hon hade innan, att mamman flyttade i närheten.....ja ja 

• Arentorpbebis
    jj81 skrev 2010-05-11 09:21:58 följande:
    Åh, har det börjat igen. Har jag helt missat.Lite OT men blev så full i skratt när jag läste t.s info om alla mödrar."*Christina och Peter, har sonen Lukas. Ofta stökigt hemma och Christina har förstorat brösten"
  • Arentorpbebis

Allt stine gör och säger känns bara som ett sätt att göra ex-killen avis eller nått, Som när de alltid poängterar att VI ska ha barn nr2  mm. ja ja

• Arentorpbebis

Nu har jag kollat ikapp! Först tänkte ja åh hanna hon kanske blir intressant å följa, Men hon sjönk som en sten ganska fort!
    Att först gå till ett ultraljud för å kolla att ens barn är friskt mm och att vara orolig inför det, och att sedan få veta att allt ser normalt ut, och att gå ut å röka så fort man kommit utanför dörren.... fyyyy fan! åhhh du kommer att få ett friskt barn, ja jag är jättelycklig! Du ditt satans as, skulle inte röka om det nu verkligen var viktigt för dig att barnet är friskt!
    å sen sitter mamman inne å röker å ..........usch nått av det värsta jag vet här i livet är gravida och föräldrar som röker {#lang_emotions_frown}

• Arentorpbebis
    mamma hampus skrev 2010-05-12 10:57:36 följande: .Jo det jag menar med Hannas mamma var att jag tyckte att hon var väldigt smal och lite småäklig och detta långa hår.Och sedan att de delade säng och hon pussade magen och började sjunga för den och be för den..men det är vad jag tycker..
    Ja herregud! börja undra vad tusan det var frågan om när när de la sig i samma säng å hon skulle pussa å smeka på magen.... känndes allt annat än rätt på nått sätt!
    kanske inte var något konstigt så men man får en konstig känsla i magen! {#lang_emotions_surprised}
  • Arentorpbebis

Näe tänkte nog inte så mycket på hennes vikt och hår men visst var hon nog lite tanig. Tänkte mer på att hon känndes så spattig i rörelserna

• Arentorpbebis
    BillyX skrev 2010-05-12 13:13:00 följande:
    Har inte sett så många avsnitt men tänkte kolla på kanal 5:s hemsida... har ni ni tips på nån "rolig" säsong med intressanta deltagare? Några "klassiker"?
    Å den var svår! Tycker det är bra och roliga deltagare varje säsong
    ska tänka efter!
  • Arentorpbebis
    Dallandra skrev 2010-05-12 15:23:02 följande:
    Jag reagerade också när hannas mamma började pussa och smeka magen... kändes obehgligt och "fel" på något sätt.... Tycker att hennes mamma ser lite bohemiskt ut, varken positivt eller negativt Tycker även att hon ser "sliten" ut, som att hon haft ett hårt liv.....
    hehe hon såg nästan lite ut som en gammal hippie =)
  • Arentorpbebis

Vill bara upplysa alla om att UM kör på som vanligt imorgon, även om det är röd dag!

Svar på tråden Unga mödrar Danmark