Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

du som kollar på gamla säsonger vilken säsong började stine vara med??

• annakohler
    emmgus skrev 2010-06-15 21:33:58 följande:
    Haha du verkar vara väldigt intresserad av just Stine alltså.
    ja att man har sina favoriter i unga mödrar har ju inte ni med o göra...tyvärr...har ju christina med som var ihop med peter men hon är inte med längre,
    har en rad andra med
    men jag har glömt hur dem träffades stine o benno så det är mycket därför jag vill kolla igenom lite sådana program gärna med christina med
  • annakohler
    Anonyhm skrev 2010-06-15 21:35:04 följande:
    Ändå påstår hon att de är vänner med varandra. Så varför inte fråga Stine direkt då :´)
    man måste kunna danska ganska bra för att kunna få till ett riktigt samtal men tyvärr kan jag inte danska så bra .

så varför är du på mig alla får ha sina favoriter  i unga mödrar eller får man inte det,.
  • annakohler
    Arentorpbebis skrev 2010-06-16 09:05:42 följande:
    jag är inte kund i eran bank men jag undrar om jag får låna pengar ändå.........

Ska du inte äta frukosten, vill du ha cola då?  är du inte hungrig... vill du ha choklad?...
    coca cola o choklad vad är det för fel på natscha sånt ger man inte. men sen malou stella som säger till sin mor att tino inte ska choklad puffar men ändå ger hon honom det...låter som om hon inte lyssnar på malou stella
  • annakohler
    Arentorpbebis skrev 2010-06-16 09:16:11 följande:
    cola å choklad är ju en såå näringsrik frukost!
    i jämförelse med det så var chockladpuffarna ingenting tycker jag! Men MS mamma skulle defenitivt behöva lära sig å lyssna lite på ms! de håller jag med om!!
    ja nnär man verkligen ser hur  MS försöker säga nej till sin mor då lyssnar hon inte...
    hade varit kul om dem kunde visa hela programmet istället för att klippa det såhär....för vi vet inte hela sanningen om varför MS hoppade av skolan-....förstår varför studievägledaren inte svarar henne för hörde ni vad som hände först ringde det en stund innan telefonsvararen kom men andra gången var mobilen avstängd...5:e gången hon hoppat av
  • annakohler

det man reagerade på för något tag sedan var Melissa som solade solarium med joschua i samma rum

• annakohler

ja jesper verkar ju helt underbar o omtyckt

• annakohler

vill med veta men säsong 3 kan det inte vara för dem är framme  vid säsong 10

• annakohler
    klumpfh skrev 2010-06-16 10:25:32 följande:
    vilken kanal?
    dem är ju framme vid säsong 10 så hur kan säsong 3 komma igen
  • annakohler
    GullpuckotMe skrev 2010-06-16 11:52:42 följande:
     det är säsong 10 som går klockan 17 o det kommer fortsätta visas samma tid. det klockan halv 2 är gamla repriser :)
    okej blir ju kul att det kommer repris på säsonger som är gamla
Svar på tråden Unga mödrar Danmark