akvarium
hej hej på er där ute
är de nån här som har akvarium. skulle vara troligt å prata isåfall. har nämligen nyss satt igång ett eget akvarium å är inte så duktig än
hej hej på er där ute
är de nån här som har akvarium. skulle vara troligt å prata isåfall. har nämligen nyss satt igång ett eget akvarium å är inte så duktig än
marsbebis. ok va skoj, hur stort är erat då? å vad har nu för fiskar
ok, ja jag har förståt att de är "bättre" med ett stort akvarium, skulle gärna vilja ha de, men får inte för gubben. de är ju sååå fint med skalarer :)
har bara 7 guppisar å en mal, 2 fenad nånting hette malen.
är de nån som har nå bilder?
marsbebis, har varit till den sidan, men ja förstår mig inte så mycke på den... men jag har inte varit in där så mycke heller. jag vet ju aldrig va fiskarna heter :(
mamasnest.. jösses de var inte lilla akvariet de inte :)
avis på er som får ha större akvarium, ja måste verkligen truga på min gubbe.
bara ca 60 liter.
hur mycke fiskar kan man ha i ett sånt förresten? inte hur många som helst å inte så stora heller..
mamasnest
ja jösses de måste ta en bra srtund å göra iordning dedär akvariuet. jag som är så snål skulle inte ens ha råd å fylla på vatten i dedär akvariet :)
gissa om lilleman tycker de är spännande å se på akvariet, de både lyser ju å bubblar där :)
jajamen håller både tummar å tår att de ska gå bra...
nu har ju jag satt igång mitt akvarium å stoppat dit en sorts fisk(guppis_) hur längre ska ja vänta innan ja kan sätta dit enny sort
aj då inte bra å köpa småfisk som mat ;)
nu kommer jag inte ihåg va dom heter, men dom ser typ som black mollys men är orange
jag har ju inte så stort akvarium, så de blir inte så många fiskar till