Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

akvarium

hej hej på er där ute
    är de nån här som har akvarium. skulle vara troligt å prata isåfall. har nämligen nyss satt igång ett eget akvarium å är inte så duktig än

• Svar på tråden akvarium
  • alarik82

ok, ja jag har förståt att de är "bättre" med ett stort akvarium, skulle gärna vilja ha de, men får inte för gubben. de är ju sååå fint med skalarer :)
    har bara 7 guppisar å en mal, 2 fenad nånting hette malen.
    är de nån som har nå bilder?

• alarik82

marsbebis, har varit till den sidan, men ja förstår mig inte så mycke på den... men jag har inte varit in där så mycke heller. jag vet ju aldrig va fiskarna heter :(

mamasnest.. jösses de var inte lilla akvariet de inte :)

avis på er som får ha större akvarium, ja måste verkligen truga på min gubbe.

• alarik82

bara ca 60 liter.
    hur mycke fiskar kan man ha i ett sånt förresten? inte hur många som helst å inte så stora heller..

• alarik82

mamasnest
    ja jösses de måste ta en bra srtund å göra iordning dedär akvariuet. jag som är så snål skulle inte ens ha råd å fylla på vatten i dedär akvariet :)

• alarik82

gissa om lilleman tycker de är spännande å se på akvariet, de både lyser ju å bubblar där :)

• alarik82

nu har ju jag satt igång mitt akvarium å stoppat dit en sorts fisk(guppis_) hur längre ska ja vänta innan ja kan sätta dit enny sort

• alarik82

aj då inte bra å köpa småfisk som mat ;)
    nu kommer jag inte ihåg va dom heter, men dom ser typ som black mollys men är orange
    jag har ju inte så stort akvarium, så de blir inte så många fiskar till

Svar på tråden akvarium