akvarium
jojust de jag tror guppihonorna är gravida... ser ut som dom ska spricka när som helst
jojust de jag tror guppihonorna är gravida... ser ut som dom ska spricka när som helst
mamasnest, nej nått yngelkar har jag inte..
måste man ha pump å doningar till de oxå? jo jag läste nånstanns att honorna kan äta upp dom för att få ny energi. syns ynglen bra när dom har kommit eller?
tingeling... de är bara ett 60 L akvarium. jag tycker neonisarna är lite trist ja, fast dom är ju väldigt vackra förstås..
egentligen är väl alla fiskar tråkiga, de gå rju liksom inte å göra nått med dom som. t,ex med en hund eller katt, men man har ju nått väldigt vackert å titta på istället :)
nu har jag varit å handlat. de blev 3 stycken ... f*n nu har ja glömt bort va dom hette...
gansk avanlig fisk, ser ut som typ black molly fast röda oranga
platy var de ja...
den ena tjejen är superduper tjock så jag hoppas de kommer småbarn snart :)
nu vet jag även vad min sugare heter tvåfenad ansistrusa
fast jag har bara en i mitt akvarium skulle man behöva ha flera?
*jippi*
jag har fått min vilja fram. ska få ha ett större akvarium, har en kompis som har ett större, hon trodde d evar runt 200 L. men jag måste fixa ben eller nån bänt till d eå stå på oxå. kan ju inte vara vad som helst, för de blir ju ganska tungt sen :)
så nu ska jag till sverige i nov å börja köpa fina saker :)
jaha finns de färdiga å köpa. ska kolla de närjag åker till sverige då, kanske inte nån ide å svettsa egen bänk heller, mitt iallt så har man 200 l vatten i huset
hahahahaha såg första fiskbebisen nyss :)
har fått tag på ett akvarium som är 75 cm långt, 40 högt å 36 djupt. så nu ska ja ta itu med vad jag ska ha där i
mamasnest... går genast å kikar
ok, syrran sa att de var 90 liter...
tack så mycke för länken ska genas gå dit
theo05 jösses de var inte bara ett akvarium, å inga småsaker heller...
så snål som jag är så skulle jag inte ens ha råd å fylla dom med vatten :)
hmmm, de är nå mystiskt med mina fiskar, dom ligger å gömmer sig överallt..
ok, ska genast gå å kika. jag har köpt 3 nya pansalmalar eller va dom hette som jag ska sätta i mitt akvarium å en guppyhane
nej några slöjstjärtar har jag inte.