• firepuzz

www.coolstuff.se

Hej!

Har du skickat efter saker ifrån Coolstuff.se? Fungerade det bra? Skickade du tillbaka sakerna fungerade det? hur betalade du?

• Svar på tråden www.coolstuff.se
  • Mariohn

Jag har en lägenhet precis vid butiken och handlar alltid där. Det har alltid funkat bra med byte och annat. Trevlig personal.

• firepuzz

okej. men jag ska ju skicka efter från nätet då. så ska ju inte besöka butiken

• Mariohn
    firepuzz skrev 2009-12-02 11:24:27 följande:
    okej. men jag ska ju skicka efter från nätet då. så ska ju inte besöka butiken
    Tänk bara på att vissa av sakerna inte håller särskilt grym kvalité tyvärr :/ Vad är det du ska beställa? Jag kanske har fingrat på det. Jag är ganska mycket i den butiken
  • tamate

handlade en negativcopiator där och jag fick den ej till att fungera, ringde och prata med dom och dom frågade om jag vill eskicka tillbaka den då dom inte kunde hjälpa mig, så det gjorde jag och unj 2 v senare när jag kollade mitt bankkonto hade dom bealt tillbaka både den och vad jag lagt ut

bra service, men lite kass kvalité

• firepuzz

okej en sån där putt golfmatta till toan. läste på kommentarer om den att själva mattan inte håller ngn bra kvalitet. sen eventuellt en en sån pennväsare som är en katt

• firepuzz

okej en sån där putt golfmatta till toan. läste på kommentarer om den att själva mattan inte håller ngn bra kvalitet. sen eventuellt en en sån pennväsare som är en katt

• nickefiki

Förförra julen köpte jag en fjärrstyrd pansarvagn för 1500:-. Den fungerade inte. Jag mailade och frågade hur jag kunde returnera den. De svarade snabbt med hur jag skulle göra. Jag skickade tillbaka den, och jag hade inte hunnit betala fakturan ännu, så jag gjorde ju inte det efteråt heller såklart, för de sa att då kan du ju bara strunta i fakturan. Senare så fick jag en påminnelse på fakturan. Jag ignorerade den då jag trodde att de inte hunnit fixa med returen ännu osv. En månad senare fick jag brev från inkasso att fakturan ska betalas. Då ringde jag inkasso och sa att det var returnerat osv, så ordnade de upp med koll o så. Men jag var ganska irriterad.

De skickar grejerna omgående o svarar bra på mail, men kvaliten är inte bra.

• firepuzz

okej. Jag tycker bara att den golfmattan såg å rolig ut.

• Tusentand

Har beställt därifrån flera ggr, har fungerat bra, betalade med kort och fick sakerna snabbt.

Svar på tråden www.coolstuff.se