• Mistii

Namnsmycke från Solx eller Amanda Egilson

Ska önska mig ett namnsmycke när jag fyller år. Har hela tiden varit inne på att köpa ett från Amanda Egilson, men så hittade jag Solx och de ser också jättefina ut, men till mycket bättre pris. Någon som har köpt från Solx? Är de lika fina som de ser ut?

• Svar på tråden Namnsmycke från Solx eller Amanda Egilson
  • LillMi

Jag har köpt ett namnsmycke från Solx och är super nöjd!! Kort leverans tid och ett smycke som ser riktigt exklusivt ut. Jag använder det dag som natt och det håller sig fint hela tiden. Jag valde en cirkel med två graveringar och ett hjärta samt en pärlkjedja till. Dettaa + frakt tror jag gick på ca 550 kr.

Hoppas du hittar nåt du gillar!

• BLONDETTY

Har nyligen beställt ett smycke från SOLX och är jättenöjd! Och som sagt, mycket bättre priser! De är precis så fina som de ser ut.
    blondetty.blogspot.com/

• Flickan och kråkan
    LillMi skrev 2009-12-02 12:10:31 följande:
    Jag har köpt ett namnsmycke från Solx och är super nöjd!! Kort leverans tid och ett smycke som ser riktigt exklusivt ut. Jag använder det dag som natt och det håller sig fint hela tiden. Jag valde en cirkel med två graveringar och ett hjärta samt en pärlkjedja till. Dettaa + frakt tror jag gick på ca 550 kr.Hoppas du hittar nåt du gillar!
    Låter ju bra....har beställt därifrån men inte fått ännu.
Svar på tråden Namnsmycke från Solx eller Amanda Egilson