skillnad mellan treo och treo comp?
Jag missbrukar vanlig treo sen många år.
Jag har tagit beslutet att sluta nu,men har jag skadat min kropp helt?
Kan jag få men för detta?
Vad är det för skillnad på vanlig treo och treo comp?
Jag missbrukar vanlig treo sen många år.
Jag har tagit beslutet att sluta nu,men har jag skadat min kropp helt?
Kan jag få men för detta?
Vad är det för skillnad på vanlig treo och treo comp?
hmm
Hej!
Klokt beslut att sluta med treo, grattis!
Nej, helt har du absolut inte skadat din kropp, men det är klart att om du under många år ätit treo flera ggr dagligen, så har din kropp tagit skada. Men det är få skador som inte går tillbaka.
Kroppen har en otrolig förmåga att läka och speciellt levern, som är det organet som tar störst skada utav tabletterna.
Skillnaden mellan treo och treo comp är att comp innehåller kodein, som förstärker Acetylsalicylsyran's effekt och man blir ofta ganska dåsig av det (lite morfin liknande känsla) och man kan få en sämre reaktionsförmåga.
Lycka till, jag tycker att du har tagit ett väldigt klokt beslut och skickar massor av kärlek till dig!
Men det är klart att vid långvarigt missbruk utav tabletter så tar leverna skada genom att förstoras. Själv har jag ätit tabletter varje dag i 20 år och min lever, mina njurar och absolut min mage har tagit stor skada, men det är inget som inte reparerar sig när jag valt att sluta.
Det går inte att hårddra det på det viset och säga att treo comp inte skadar men att citodon gör, kroppen och tabletterna fungerar helt enkelt inte på det viset.
Det var en ganska mild omskrivning av "du blir helt horsad" :)
Kramgo; jag har gått på horset i 16 år, ingen hade varit lyckligare än jag om man blev horsad utav treo comp, trust me! ;=
Dreambitch:Det är härligt att läsa att du har en stark uppfattning och att du orkar stå kvar vid den, det måste vara en bra egenskap. Det jag ville med mitt första svar, var att ge ts lite lugnande info, inte starta en privat diskussion med dig, det har jag alldeles för mycket andra trevliga saker att roa mig med, för att tycka att det är värt de. Så vi skiter i vad alla läkare och forskare jag träffat sagt, du har rätt!
Kärlek till alla!