• Elenas hasselbackspotatis 86

robotdammsugare? klarar den dammråttor?

Det är som ni alla vet snart jul (känner ni stressen eller?!)

hur som helst. Jag o mina syskon har skramlat ihop o ska ge våra föräldrar en resa i juklapp till egypten för det är vår mammas högsta dröm.

men vi vill oxå ge lite symboliska paket för skojs skull på julafton med.

jag satt o kollade bluebox o fick syn på den här. Men det står att den kan användas på matbordet för smulor etc, men smulor är ju inga problem att ta med trasa... tror ni att den fungerar på hundhår? Mina föräldrar har en labrador som fäller nåt fasansfullt, så tror ni den fungerar eller är den för klen?

Någon som vet om den fungerar alls? Paketet är mest ett skämt, men det vore ju kul om den fungerade?

www.bluebox.se/showinfo.asp&page=1&countrs=12&size=12&method=search&alt=&sokfalt=robotdammsugare&visa=

• Svar på tråden robotdammsugare? klarar den dammråttor?

glöm det fresten, läste nu att man själv måste dra den fram o tillbaka över smutsen ... schysst robot hahaha

• Sweetiie

En robot dammsugare är väldigt bra mot hund hår och damm råttor faktiskt. även på mattor tar den helt okej.
    Köpte in en förra julen till huset här som fick ta hemmet ibland när jag ammade min son.

Innan robot dammsugaren kom hem till oss hade vi en så kallad robomopp och även den funka bra til djur hår. . .

Men funderar du på en sån här te dina föräldrar tycker jag de låter jätte bra.

Är nöjd med våran och den är lätt å tvätta rent i filterna och tömma den =)

Sweetiie skrev 2009-12-02 22:38:25 följande:
    En robot dammsugare är väldigt bra mot hund hår och damm råttor faktiskt. även på mattor tar den helt okej.Köpte in en förra julen till huset här som fick ta hemmet ibland när jag ammade min son.Innan robot dammsugaren kom hem till oss hade vi en så kallad robomopp och även den funka bra til djur hår. . . Men funderar du på en sån här te dina föräldrar tycker jag de låter jätte bra.Är nöjd med våran och den är lätt å tvätta rent i filterna och tömma den =)
    men var det en sån liten som du köpte? (10 cm hög)? Eller var köpte du din, nu vill jag verkligen köpa en när du är så nöjd med din !
Svar på tråden robotdammsugare? klarar den dammråttor?