fondation som täcker ärr i ansikte?finns det?=)
Någon som vet som har eller har provat fondation eller något annat tex kräm som "trollar bort" syndliga acne ärr...
Tacksam för svar!
Någon som vet som har eller har provat fondation eller något annat tex kräm som "trollar bort" syndliga acne ärr...
Tacksam för svar!
jag har provat concelar förut , det som är som genomskillningt kladd som ska sitta på innan fondation, hjälpte inte et dugg ju. såg ingen skillnad(tyvärr.
har även köpt fondation som var på tv shop för flera år sedan som skulle troll bort allt liksom, men nej syntes mer.
någon annann som vet?=)
jo jag vet, men alltså vart kan man hitta sånna prudukter, ja vanlga acne ärr, normal stora/små .
jag vill bara ha nått som täcker ärren liksom,
vadå menar du att du först tar en concelar,sen fondation å sen concelar igen?
nån so vet nån sida för teater smink??? hittar inge även när ja googlel söker.
jo men när jag har köpt concelar, så torkar ju det liksom efter ett tag å då stränar det & spricker nästan!
ne jag har inte torr hud. normal.....
har bra underlagskrämer, men min concelar har aldrig täckt.
ska kolla sidorna.
skulle bara behöva ett bra & garanterat reultat mot att dölja acne ärr. en bra fondation eller concealer.
jag har provat clinique conselar,. funka ej.
teatersmink sida som verkligen trollar bort någon som vet nånting om det??
Nu har jag nog fått svar!
makeup artisten sa att ärr inte går att täck över med fondation eller conselar-har ju provat & aldrig nått bra resultat. kan sminka mig bra osv!
Teatersmink: man måste tejpa för att "trolla" bort ärr.
så verkar inte som mankan göra nått..
någon som provat laser?hudslipning? hur blir resultatet?
om man har gjort en sådan här behandling ed laser,får man ny hud över ärren som täcker det eller?
Tacksam för svar!
mm ok mina ärr är sm gropar tyvärr.men då vet man i allafall. =)
får köa på nån hudslip eller laser...
prova en fondation som skulle täcka tatueringar osv på tv shop, mina gropar syndes 10 gånger mer, men vart köper jag covermake då?
vet du att det täcker över?
jag har googla men hittar inge,, säg till om du hittar sidan där man öper om man nu kan köpa , så att inte ni hade de på skolan bara!
skriver. covermake på google. kommer fram massa sidor, men olika fondation, vilken sida finns den ni hade på brännskador på make skolan så man vet vilken som är rätt
kristinehamn,värmland
engelska sidor kan ja ej med att beställa ifrån. . svensk sida?=)någon