Inlägg från: Anna i Skåne |Visa alla inlägg
  • Anna i Skåne

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

star67 skrev 2009-12-04 14:47:40 följande:
    en fråga ange reklamation. jag hade köpt en klänning som var en fläck på och fick 50 kr rabatt men när jag kom hem såg att det var ett sömn som var sönder. så jag gick idag för att bytta men de sa eftersom jag har fått rabatt på den så jag får inte bytta. jag fick rabatt för fläck inte för att den är sönder sen jag fick betala 50 kr extra för den nya de brukar göra så??? jag har ångrat mig att jag vissade kvittot faktiskt hade byttat den utan kvittot utan diskution och utan 50 kr extra. på HM.
    Tyvärr är det nog ofta så, får man extra rabatt är det ingen bytesrätt. Men det borde de ju sagt när du köpte den i så fall.
  • Anna i Skåne

Nån som har skolbarn här? Något tips på lagom fina kläder till julavslutning i kyrkan? Strl 134/140?

• Anna i Skåne

Fick rabatt kupong med posten. 30% på dam,barn o underkläder.

• Anna i Skåne

JAg tyckte de hade realativt mycket barnkläder på rea på Center Syd (Löddeköpinge)

• Anna i Skåne

Brukar det inte vara innan barnbidraget?

TeDrickaren skrev 2009-12-30 18:27:28 följande:
    Ohh längtar till halva rea priset, var på avenyn idag och på det lindexet fanns det massor av kläder till vårt stra tjej När tror ni den kommer efter nyår?
  • Anna i Skåne

Nån som varit i Löddeköpinge idag?

• Anna i Skåne

Fick ny 30 %-rabatt med posten idag

• Anna i Skåne

Ett plagg. Samma som man fick på mailen.

• Anna i Skåne
    Coca cola light skrev 2010-01-26 16:49:38 följande:
    Fyndade en röd fixoverall i storlek 98 idag. Dottern har denna vinter en bamseoverall i storlek 92. Tror ni att hon kommer kunna ha 98 nästa vinter? Jag är så osäker på hur fort barn växer men 104 känns så väldigt stort.
    Det tror jag nog.
  • Anna i Skåne

Har ni sett "kommer snart" i web shopen?

• Anna i Skåne
    mellerud skrev 2010-01-27 17:00:37 följande:
    Nu finns Fix ytterkläderna på hemsidan!!
    Mycket fina jackor. Vilken ska man välja?
  • Anna i Skåne
    solstrålen 76 skrev 2010-01-28 15:09:09 följande:
    Köpte lite lilla kläder till sonen igår från Lindex har lagt in bilder i bildtråden, passar han i lilla?
    Jättefint
  • Anna i Skåne
    star67 skrev 2010-01-28 18:16:23 följande:
    problemet är att hon inte vill prova i butiken!
    REgnkläder brukar vara ganska rymliga. Köp strl 98 resp 23 och prova hemma. Går ju byta
  • Anna i Skåne
    star67 skrev 2010-01-29 15:27:34 följande:
    den här fix jacka 3i1 kan man använda den med tillhörande byxor utan att behöva overall??
    Klart man kan. Det är ju lika varmt. Sen är det väl olika praktiskt beroende på hur gammalt barnet är.

På Lindex på Center Syd i Lödde (Skåne) hade de nu vinterkläder till barn på ½ reapriset.
  • Anna i Skåne
    AochJsMamma skrev 2010-02-01 19:36:38 följande:
    det är den med traktorer..ingen aning om halva rean e slut, har inte kollat tyvärr
    Den var slut i min butik i alla fall. Vissa damplagg var dock sänkta så att det motsvarade ½ rean.
  • Anna i Skåne

Samma här (Löddeköpinge)

puh fantast skrev 2010-02-05 15:00:45 följande:
    Här hos mig är det slut på halva reapriset, men de har satt ner det som är kvar till priser som är ungefär som halva reapriset
  • Anna i Skåne
    TeDrickaren skrev 2010-02-06 09:53:47 följande:
    Hade också tagit turkost, gillar inte marinblått.
    Hihi, jag hadetagit marin. Klassiskt
  • Anna i Skåne
    Xgirl83 skrev 2010-02-10 14:16:54 följande:
    Vilken tråkig rabattkupong det var denna månaden. 100:- rabatt vid köp av smink för 300:-.
    Bara det? Fy vad trist......
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10