Inlägg från: TeDrickaren |Visa alla inlägg
  • TeDrickaren

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Lilaa skrev 2009-12-17 15:37:56 följande:
    Vilken storlek ska jag ta till en pojke som är 78 cm? Ska beställa byxa från babyavdelningen. stl 80 passar bra nu 86 är lite för stort?
    Beror ju på vilken sorts byxa det är och hur länge du vill att de ska funka.
    Jag hade tagit strl 86.
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • TeDrickaren

När är det rean brukar starta, har sett att det är lite rea på nätet.
    Men tänkte när brukar köp 2 betala för 1 vara aktuellt.?

• TeDrickaren

Tycker också det var dålig rea på vårt Lindex, kan det bero på att året 09 har det fötts lika många barn som det gjotde 1946 {#lang_emotions_wink}

• TeDrickaren

Ohh längtar till halva rea priset, var på avenyn idag och på det lindexet fanns det massor av kläder till vårt stra tjej

När tror ni den kommer efter nyår?

• TeDrickaren

Jag hoppas lite tidigare...mormor kommer upp och ska shoppa loss till barnen (deras julklapp)

• TeDrickaren
    puh fantast skrev 2010-01-09 13:22:23 följande:
    Angående leggings, så är både Lindex, Kappahl och Cubus små i stl. Dottern som är 1,5 år har 98 på sina leggings, men kan ha 86 på babyavdelningen på Lindex. Och de är inte särskilt långa, eftersom de är så smala så sitter de superbra. Känns lite märkligt att ha 86 på de flesta kläder men 98 på leggings :-S När tror ni det blir 2 för 1 eller halva reapriset på Lindex? Och Kappahl? Jag hoppas det inte blir förren när barnbidraget kommer, har redan handlat upp alla pengar :-0
    Så sant....har en dotter som är 98-99cm lång och måste köpa leggins i 110....superstora i midjan
  • TeDrickaren

Usch...denna väntan....jag tippar på T2B1 kommer till helgen 16-17/1

• TeDrickaren

Gott Köpte vantar till alla barnen på nätet, perfekt! 2 bet för 1

• TeDrickaren
    20082011 skrev 2010-01-13 16:33:19 följande:
    Jag har två fleecetröjor i strl 92. De är exakt samma storlek som 80 på en fleecetröja från Kaxs, KappAhl :O Undrar om dom kör lite mindre för att dom tjänar pengar på det? Ungarna växer ut grejerna snabbt o man köper nytt
    Jag köpte en klänning i början av dec på Kapphal, tjejen har i normala fall strl 104/110, fick köpa den i strl 122 för att den skulle sitta bra?!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10