Inlägg från: Stina0 |Visa alla inlägg
  • Stina0

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

ÖNadja skrev 2010-01-01 18:57:50 följande:
    Nån som vet när Lindex brukar köra halva reapriset? ute i butik alltså..
    Strax innan BB i Januari har jag för mig...
  • Stina0

En till som bara måste ha Mumin idag... Här är -18 grader ute och jag är ensam med barnen... Men i nöd ringer man in mormor som kommer och barnvaktar!!! Vad gör man inte för lite Mumin... Kläderna plockades upp i min butik igår. {#lang_emotions_laughing}

Innan shoppingen blir det avfrostning av frysen!! Inget annat är mer perfekt en kall dag som denna. {#lang_emotions_tongue_out}

• Stina0

2 för 1 på mitt Lindex idag!!!! Jag har ringt och frågat!! {#lang_emotions_smile} (Gävle)

• Stina0

Precis hemkommer från en härlig shoppingtur!!! Blev massa fina fynd...{#lang_emotions_innocent}

• Stina0
    Lindex 2 för 1
    Min REA shopping!! Totalt ca 1000 kr. Lite strumpor + trosor fick inte plats på bilden!{#lang_emotions_wink}
  • Stina0
    anette 81 skrev 2010-01-19 13:14:13 följande:
    oj då måste jag nog in o kika imorgon
    Ja gör det!! Verkar ju vara väldigt olika utbud, men inte alls säkert att det är så dåligt som en del skriver!!
  • Stina0
    anette 81 skrev 2010-01-19 13:40:46 följande:
    var du i centrum eller i valbo?
    Jag var i centrum, typ helt ensam!! Fick husera ganska fritt {#lang_emotions_wink}
  • Stina0
    Hallontårta skrev 2010-01-19 14:50:18 följande:
    Även på fix-overaller och jackor? Här är det bara på vissa vinterkläder
    På mitt Lindex fanns varken overaller eller  Fix-jackor... Vet inte om dom avvaktar detta på tanke på all snö.... (Gävle)
  • Stina0
    Hallontårta skrev 2010-01-26 13:46:44 följande:
    Jag köpte den gröna fix-jackan idag. De höll precis på att hänga ut dem i butiken. Är sååå nöjd med förra årets jacka (och byxorna med) så det blev perfa då jag kom där med min 30%-are Nu köpte jag stl 98, sonen blev precis 2 år, så jag hoppas den inte blir alldeles för stor i sommar/höst. Expediten tyckte jag skulle ta 98:an. :>
    Jag lurade oxå på den gröna skaljackan... Provade 86 på min nyblivna 1-åring och fick med gråten i halsen inse att han inte kan gå runt i en grön klänning....{#lang_emotions_cry} Den är verkligen superfin... Men STOR!!
    Dom hade oxå blå/turkosa jackor samt röda. 399 kr.
    Sen FIX skalbyxor, svarta. 299 kr.
    Röda och gröna fleccejackor, FIX, 299 kr.

Sen hade mitt lIndex fått in ett gäng Outwear överdragsbyxor oxå. Olika färger, bl.a. svarta, röda, bruna och gröna. 149 kr. Mina barn har använt dessa i två säsonger och dom har varit kanon!!
  • Stina0
    Tessou skrev 2010-02-24 11:07:08 följande:
    ...glömde fråga en sak. Ska hämta ut paketet i en butik, får man ett sms som vanligt som man visar upp eller så? Har aldrig hämtat ut ett paket där tidigare.
    Japp, du får sms och mail. Bara att visa i kassan tillsammans med leg.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10