Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta.

• Snorky
    sarsparis skrev 2009-12-27 09:44:05 följande:
    Jag har inte sett till nån rea innan jul, så det är väl såklart olika vad affärer rear ut.
    här började de senast den 18:e då jag shoppade en hel del med sms:et 100:- rabatt vid köp för 300:-! Var kanon!
    Men kan ju hända att de sänkt mer igår... ingen aning?
  • Snorky

ja, jag tänkte säga det... har inte de jeansen redan varit på rean? jag har för mig att jag pillade på de

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    mellerud skrev 2010-01-01 21:36:28 följande:
    Någon här som har erfarenhet av Lager 157s ytterplagg????
    vi har allvädersställ därifrån som jag är riktigt nöjd med
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-02 17:27:09 följande:
    Snorky har jag för mig brukar ha koll!
    haha... har slutat haft koll nä, men förut bloggade jag mkt o det gör jag inte längre av tidsbrist... då kunde jag ofta gå tillbaka o kolla om jag skrivit nåt om det innan.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-03 10:47:18 följande:
    jag misstänker runt 10jan eftersom kappahls 20% på rean går ut då *spekulerar*
    precis... så brukar jag också tänka... brukar stämma ganska så bra De kommer ju iaf inte börja innan dess.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky

Jag har också shoppat mumin idag Så grymt fina... men varför har jag ingen dotter för??? kanske tur, för det blir billigare så

• Snorky

tror inte det blir nån halva priset på rean på kappahl förns närmare barnbidraget... fick kupong på posten idag med 20% extra på rean som gäller tom den 18:e

• Snorky
    BlygTjej skrev 2010-01-07 09:26:31 följande:
    Får åka till stan och kika på dem omtalade Mumin-kläderna Den här 50:- rabatten man kan skriva ut, funkar den att använda flera gånger?
    japps... jag har använt den 3 ggr tror jag
  • Snorky
    Theina skrev 2010-01-07 01:25:03 följande:
    Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar
    haha.... jag har två pojkar men är rätt bra på att shoppa ändå... dock inte på lindex. Det finns många andra ställen med snygga pojkkläder, tex har hm ryckt upp sig ordentligt. Men annars shoppar jag mkt småfolk, molo, villervalla o katvig åt de...
    På lindex köper jag mest bara velour o underkläder åt de... o en o annan tröja när nåt snyggt kommer... typ mumin.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10