Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Theina skrev 2010-01-01 23:01:29 följande:
    Underbara nya Mumin-nyheter om man har den kortärmade tröjan och leggingsen tillsammans.. vilken kjol kan man bryta av snyggt med? jeanskjol? hade helst velat ha samma rosa kjol som mudden är.. vet ngn vart man kan hitta det?
    Vi har samma smak :P  Jeanskjol hade ju vart snyggt men även en rosa kjol ja... får hålla utkik!
    ღ mamma till Edwin 06 och Ella 08 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • 3småttingar

I våran butik skulle mumin kläderna troligen komma i slutet av veckan som kommer men dom hade så mycket att göra så dom kommer inte ut i själva butiken förrens ytterligare en vecka! Borås är detta..

• 3småttingar

Jaa det fanns och 'mina' storlekar fanns! Köpte rosa mumin tunikan och tajtsen till! Och den mönstrade mumin tröjjan till sonen. Dock så kändes den vääääldigt bred? Nån mer som upplevt det? Tog strl 104 till min 3åring.. Tar jag 98 så blir den nog lite kort i ärmarna :/ Typiskt.

• 3småttingar
    Theina skrev 2010-01-07 00:26:17 följande:
    Vad roligt att det fanns jag ska till stan imorgon och spana in kläderna.. Nu måste jag gå ut med hunden i kylan.. VILL INTE.. buhhuuu
    Nee fy vad kallt! Stackars!!

Wohooo såg precis att min blogg är med på Lindex hemsida om man kollar in mumintajtsen! :)
  • 3småttingar
    Theina skrev 2010-01-07 01:25:03 följande:
    Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar
    Jag har knappt köpt ett endaste plagg till sonen på Lindex. De var t.ex när det var 5 myror kollektionen t.ex, eller mjukisbyxor. Fast hans jul outfitar har varit därifrån också. Men annars har dom ganska tråkiga pojkkläder tyvärr =/ 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10