-
De kostade 249:-rebmetpes skrev 2009-12-05 16:41:08 följande:Pixxi vad kostade skorna som du har lagt upp i bild tråden?
-
Synd att det bara gällde idag och i morgon, jag har inte tid att åka till Lindex då.
-
De har fått en ny sak på hemsidan, det står hur många de har kvar i lager ifall de har mindre än fem
-
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx Men denna var ju bara för söt
-
En liten dum fråga.
Jag gjorde en order på HM och den står att den skickas men det finns inget kolli nr, det har inte hänt mig innan, har någon råkat ut för det? -
Den kom på postlådan idagPixxi skrev 2009-12-21 21:04:10 följande:En liten dum fråga. Jag gjorde en order på HM och den står att den skickas men det finns inget kolli nr, det har inte hänt mig innan, har någon råkat ut för det?
-
Jag blev lite förvånad bara
Har skickat efter innan och aldrig fått det på lådan
Det är ju lyxigt att få det direkt hem. -
Hade Lindex någon bra rea idag?
-
Vad duktig du ärmaggan75 skrev 2009-12-26 21:07:04 följande:Fanns en hel del och jag handlade ingenting *stolt*
-
Jag är jätte imponeradmaggan75 skrev 2009-12-26 21:25:47 följande:Japp...var jätte sugen men gick därifrån med högt huvud ....2010 ska bli ett år med mindre shopping
Önskade att jag hade samma karaktär.
-
Jag fick mail om att det var 10% extra för medlemmar tom den 10/1... kan det vara så att ta 2 betala för 1 på rean är den 11 ? Har ju en bit att åka så jag får nog ringa före

-
Du har rätt. Men innan halva reapriset har de 2 för 1Snorky skrev 2010-01-07 15:48:30 följande:jag fick sms jag möjligt att det blir mer rea då... men svårt att veta innan 19 el 20:e körde de halva rean förra året
Får nog ringa på måndag
-
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx Någon som vet om denna är på Rean? Köpte en sån men den var liten när jag provade den på dottern, tyvärr hade jag tagit bort lappen...
-
oj... kom iväg lite fort.
Tänkte lägga ut den på tradera men är det rea på den nu så är det ingen idé
-
Tack
för svaret
-
Styck eller helt köp?Anna i Skåne skrev 2010-01-21 18:03:24 följande:Fick ny 30 %-rabatt med posten idag -
Hämtade just ett paket som jag beställt med nya bamse, nu verkar de stora i storlek igen... man blir vilsen
Har lindex blivit större i storlek helt plödsligt igen? -
De är super, mjuka och tunna, är det kallt kan man ha något tjockare under, de är vindtäta och klarar väta rätt ok.puh fantast skrev 2010-02-02 19:57:06 följande:Har frågat tidigare om softshelljacka, men jag provar igen. Hur är en sån jacka? Är de varma så det är vårjacka eller tunn som sommarjacka? Hur mycket regn tål de? Smidiga eller stela?
Har de fått in sånna på Lindex nu?
Såg på H&M idag