Inlägg från: FrökenFreja |Visa alla inlägg
  • FrökenFreja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Sitter och ska göra en beställning på Lindex men vet inte hur jag ska göra i storlek.. har en tjej, som är 2 år och 2 månader. Hon väger bara 11 kilo och är smal och kort. Har storlek 86 nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa i storlek 86 eller 92.. känns som att byxor blir alldeles för stora i storlek 92 i midjan..
    Tips?

• FrökenFreja

oh.. nu blev jag ju tveksam.. det bästa vore nog att ha med henne och testa. Hon är som sagt drygt 2 år, väger bara 11 kilo och är kort också.. ungefär 82 cm. På babyavdelningen har hon ju 86 och även i de större. Hon är väldigt smal och nätt..
    Frågan är hur länge jag vågar vänta.. det är få kvar i webshopen av det jag vill ha.
    hur fungerar det? Kan jag beställa båda storlekarna och sedan lämna tillbaka i butiken när jag testat? Får ju ligga ute med pengar förvisso men det kan det ju vara värt. Är setet med leggings och tröja i Mumin som jag pratar om..

Snacka om i-landsproblem :)

• FrökenFreja
    mollan nu skrev 2010-02-26 22:09:52 följande:
    jag har ett par och jag hatar dom. Breda över lår och knän. De tappade färgen efter första tvätten (svarta).
    Kan inte annat än hålla med! Har också sådana svarta! Tycker inte att de överhuvudtaget sitter som ett par jeansleggings ska.. Är superbesviken på dem. Funderar på att gå tillbaka med dem och klaga..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10