Inlägg från: Lantani |Visa alla inlägg
  • Lantani

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Vilka härliga muminkläder som kommit in. Funderar på att beställa till sonen eller kolla i butik. Någon som vet när buktierna får in dem eller de har kanske redan fått in dem?

• Lantani
    star67 skrev 2010-01-13 12:04:10 följande:
    någon vet varför kod lc951 funker inte när man köper för 100 kr den gäller till 15/1? ord pris inte rea!
    för mig funkar det..
  • Lantani

Japp lindex är mindre än hm, iaf på tröjor.
    Sonen har 86 i lindex tröjor och de är precis nu (han är 14 månader och var 80 cm lång på 1 års kollen). I hm har han bodys som är i strl 86 som är rejält långa i armarna.

• Lantani
    Hummelina skrev 2010-01-13 14:41:37 följande:
    Ok, tack för era svar! Men då kanske jag borde ta strl 98 ändå om dom är små i storlekarna. Så att hon kan ha den över sommaren också...
    Var har hon för strl nu i tex kläder från hm?
  • Lantani
    Hummelina skrev 2010-01-13 14:51:24 följande:
    Hon har 92 på kläder från HM. Kan väl ha 86 också men 92 är bättre. Men vill ju som sagt att hon ska kunna ha den i vår/sommar.
    Då skulle jag helt klart tagit 98 :)
  • Lantani

Någon som har erfaranhet av överdragsbyxorna som kostar 149 kr? Tycker det lät som ett himla bra pris, men hur bra är dom? Funderade först på skalbyxorna från pop, men de är så dyra, så det hade varit bra om man hittat något alternativ som funkar bra!

Kan tillägga att sonen är snart 15 månader och går ännu bara lite, kryper fortfarande mest. Tror helt klart att han kommer gå tills överdragsbyxorna ska användas. Tror ni de funkar bra till honom under våren?

• Lantani

Äppletröjorna ni pratar om fanns imorse, även i kväll, men såg att det var vädligt få kvar av dom, så de måste ju tagit slut nu ikväll!

• Lantani
    h80 skrev 2010-02-18 16:05:28 följande:
    Är dessa kill eller tjej jeans tycker ni (eller både och)? www.tradera.com/Helt-nya-mudd-jeans-lindex-de...
    De har legat under flickjeans innan, men tycker verkligen de är unisex, sonen har ett par såna i den färgen och ett par i blått. Älskar de underbara jeansen! Tyvärr har våran nästan helt gått sönder på knäna (han har krypit supermycket med dom). Hade de funnits på tradera i strl 92 så¨hade jag lätt viljat ha dem
  • Lantani

Sitter och funderar på att beställa äppeltröja, men frågan är vilken strl som kommer passa bra till våren/sommaren.

Han är nu 15 månader, 82 cm lång, och 9,8 kg. Vilken strl bör jag ta?
    Just nu har han 86 i tröjor från lindex, dock behöver jag vika upp armarna på långarmande, men längden på dem är bra.

• Lantani

Tänkte beställa traktortröjan och äppeltröja, men vilken strl som passar till våren sommaren?
    Sonen är nu 82 cm och 9,8 kg. 15 månader

• Lantani
    sarsparis skrev 2010-02-24 20:39:18 följande:
    Vilken storlek har han nu? köp en storlek större än det. vid den ålder hade min kille strl 92.
    Han har lite olika strl. I tröjor funkar 86 bra just nu (precis lagom på längden och får vika upp armarna), bodys köpte jag 92 nu, eftersom de i 86 började bli tajta och byxor har han 80,86.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10