Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

nån som vet om det kommer någon 30% på sms inom den närmsta tiden?
    så kär i mumin tightsen!

• Thegran
    Smilla75 skrev 2010-01-13 19:03:09 följande:
    Det finns kupong att skriva ut.
    såg det nu :)
    tack!

Vet du, eller nån annan, om det bara går att använda en gång? Registreras det på kortet på nåt sätt?

Vi har två lindexbutiker...tror ni det kan funka att ta en kupong i varje butik?
  • Thegran
    Smilla75 skrev 2010-01-13 19:33:25 följande:
    Det brukar jag alltid göra och det har aldrig uppmärksammat, de är nog bara glada att sälja.
    vad bra, då törs jag testa jag med :)
  • Thegran
    Thegran skrev 2010-01-13 19:36:31 följande:
    vad bra, då törs jag testa jag med :)
    hihi, vad glad jag blev nu.
    mamma hade fått kuponger från vår bank, 50 kr att handla för i någon affär i centrum.
    det betyder att jag och sambon också får varsin (de delar med sig av vinsten varje år)

ska ringa och lägga under kläderna jag vill ha, med 30% kupong och bankens kupong får jag betala typ 20 kr :)
  • Thegran

åh vad underbara nya muminkläderna är!
    köpte leggings och en turkos tunika. ska o köpa en tunika till nån dag. vilka färger tycker ni är finast ihop med leggingsen? ljusrosa kanske?

verkar dock gå snabbt...på nätet är många storlekar nästan slut, på ena butiken i stan är det samma sak och där jag handlade idag hade de inte ens hunnit få fram dem, de letade fram kläderna ur en stor kartong åt mig :)

• Thegran

De där muminleggingsen, de i olika pastellfärger med miljötryck m. matchande tunikor, måste vara väldigt populära!
    Jag köpte i fredags, då hade dom inte ens packat upp kläderna.
    Nu idag var så gott som allt slut i den butiken.
    flera strl är slut i webshopen, och i andra butiken här i stan är de också nästan slut.

får butikerna extremt få antal av varje storlek?

• Thegran
    AnkiFalun skrev 2010-01-19 08:06:07 följande:
    nån mer som hört att det är 2 för 1 på allt på lindex from idag? så man inte sticker ner med 2 barn i onödan ;)
    borde man inte få sms om det?
  • Thegran
    Theina skrev 2010-01-19 09:24:10 följande:
    Jag ska till lindex idag tänkte jag.. men det är för att byta Mumin-kläderna från 92 till 98.. men jag vet inte om jag ska byta tröjan också.. leggingsen helt klart, men tröjan är stor på nu.. har ni olika storlekar i det setet eller? (mumintoppen och leggingsen med allover print).
    jag har olika strl, 92 på leggings och 86 på tröjorna.
  • Thegran
    Skytten75 skrev 2010-01-19 11:56:33 följande:
    Jag vill också se fynd!Jag måste till Lindex köpte två tröjor 99kr/st på rean där förra vecka för att lämna tillbaka och köpa dem igen. Tjänar jag 99Kr!
    man får väl inte lämna tillbaka rea varor?
  • Thegran
    Skytten75 skrev 2010-01-19 12:07:25 följande:
    Öppet köp 7 dagar. De sa tom i kassan att jag fick göra så när jag köpte tröjorna.
    ah ok, sorry!
  • Thegran

kass rea här med.

köpte ett bar jeans, och ett par typ träningsbyxor, grå (eller beige, hm) med rosa detaljer

och en rosa kofta, och en grå plysh tröja.

runt 200 kr för allt. helt ok.

• Thegran

åh vad glad jag är!
    var in på lindex och kollade 1/2 rean, hittade en jättefin virkad lång kofta till mig själv. ord. pris 499, jag gav 150 :)
    nöjd!

• Thegran

fyndat på H&M idag, massa grejer för 5 kr st! bilder i bildtråden.

• Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-02-16 12:39:34 följande:
    5 kronor???!! OJ det var billigt!! ska genast kika...
    japp : de hade tre st korgar där alla plagg/varor kostade 5 kr st :) linnet låg dock fel, men jag fick det för 5 kr ändå
  • Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-02-16 13:44:33 följande:
    fina saker var det ju med, toppen med solhattarna tex!!
    ja, de blir utmärkt i sommar! tror jag ska åka ner imorgon och se om de andra jag kollade på, men la tillbaka, finns kvar...fast tre kanske räcker till sommaren :)
    men fanns två till fina.
  • Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-02-16 14:02:47 följande:
    för 10 kr känns det som att det inte gör nåt att du redan har två..
    haha, nä det är sant :)
  • Thegran

någon som vet hur äppel tightsen är i strl och formen? Köpte 92 på mumintightsen till dottern då de såg så små ut...funderar på om det är samma med dessa?

• Thegran

suck vad tråkigt, var in till lindex och ville köpa lite t3b2, men det var jätte urplockat!! Fanns nästan inget alls i dotterns strl.
    får åka ner till den andra lindex butiken imorgon och hoppas på bättre tur...

• Thegran

vad besviken jag är :(

ville ha turkosa el ljuslila velour byxor, de på t3b2 med matchande randig tröja..fanns inte kvar på nån av butikerna i stan :( inte i rätt strl iaf...

• Thegran

nån som vet om butikerna fått in badkläder?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10