Inlägg från: carinaekvall |Visa alla inlägg
  • carinaekvall

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då hoppas jag på t2 betala för 1 på rean här i sthlm7värmdö imorrn då! ska ändå iväg så hoppas hoppas! 8vet inte om det var idag, orkade inte åka iväg för å kolla endast det...) :P

• carinaekvall

blev lite shopping idag, 2par jeans, 2par velourbyxor (mumin) 2par velourjackor (1mumin svart och en helsvart) 3mössor till vänner som nyligen fått bebisar, 1dregellapp, 1par mjukisbyxor, 1tröja med en riddare på... tror det var allt, nej just det 2olika skjortor med (1vit emd silverränder på, en "emilskjorta")
    Allt detta för ca 400kr tror jag. Absolut värt!

det var bara vårat lilla mölnvik, imorrn får det bli sthlm city, kolla om de har ngt fynd åt mig. Skulle vilja hitta ngt åt mig själv.. så vi får se

• carinaekvall
    mollan nu skrev 2010-01-19 20:41:52 följande:
    mölnvik är alltid bättre än city på barnkläder. Annars är odenplan där jag bor oxå bra, mycket kvar på rean där.
    Oki.. ja vi får väl se. eller om man ska åka till nacka och sickla... finns kanske mer där oxå... ifs, nacka brukar va klent i alla fall på pojkkläder. Men vissa plagg funkar ju både för poojk och flick även fast de hänger på flick.
    ja får väl diskutera lite med min stora son på snart 2år, han vill i alla fall åka å köpa en bilfilm. så en liten busstur får det nog bli idag!
  • carinaekvall
    20082011 skrev 2010-01-19 21:52:46 följande:
    Två par riktigt fina jeans till tjejerna för 149 kronor. Helnöjd
    På vårt lindex hade de sänkt ner alla barnjeans till 49kr/paret... konstigt att de inte gör samma på alla lindex...
  • carinaekvall

va in till stan idag, blev ett set med en bh och trosa till mig inget anant. gick runt i flera lindexbutiker, fick mig en promenad  iallaf all.. och barnen sov gott båda två!
    var väldigt utplockat på pojk..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10