För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Synd att det bara gällde idag och i morgon, jag har inte tid att åka till Lindex då.
De har fått en ny sak på hemsidan, det står hur många de har kvar i lager ifall de har mindre än fem
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx Men denna var ju bara för söt
En liten dum fråga. Jag gjorde en order på HM och den står att den skickas men det finns inget kolli nr, det har inte hänt mig innan, har någon råkat ut för det?
Jag blev lite förvånad bara Har skickat efter innan och aldrig fått det på lådan
Det är ju lyxigt att få det direkt hem.
Hade Lindex någon bra rea idag?
Jag fick mail om att det var 10% extra för medlemmar tom den 10/1... kan det vara så att ta 2 betala för 1 på rean är den 11 ? Har ju en bit att åka så jag får nog ringa före
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx Någon som vet om denna är på Rean? Köpte en sån men den var liten när jag provade den på dottern, tyvärr hade jag tagit bort lappen...
oj... kom iväg lite fort. Tänkte lägga ut den på tradera men är det rea på den nu så är det ingen idé
Tack för svaret
Hämtade just ett paket som jag beställt med nya bamse, nu verkar de stora i storlek igen... man blir vilsen Har lindex blivit större i storlek helt plödsligt igen?