Xgirl83 skrev 2010-01-26 13:10:19 följande:
Pink Muffin: Jag är också lite konfunderad, för jag tror den som såg dem först skrev windstoppers, men sen verkade alla andra tolka det som skaljackor, och det är ju just skaljackor som andra har sett i butik nu. Så tror den som skrev citatet nedan menade skaljackor? Eller så har det kommit både och.
*haha* Ja, ibland kan det ju bli missförstånd, men jag har fått rapport från min personliga Lindex-spanare att det finns i butik!

sarsparis skrev 2010-01-26 13:13:22 följande:
Det fanns fleece idag i rött och grönt. Den verkar stor i storleken. Köpte ändå 98 till min 2 åring, det var inga problem att vika uppärmarna, prova 86 av misstag, den satt perfekt, provade även 92 som var lite stor, men tog ändå 98 då jag vill att han ska kunna ha den även till hösten och kunna ha en fleece under. Han har i vanliga fall 92 men kan även ha 98 i vissa tröjor. Dessvärre är kamerakabeln ute på vift.....en liten ung herre har gömt den nånstans och vill inte tala om vart så jag kan tyvärr inte lägga ut bilder. men den gröna är inte lika grön som pops utan lite mattare i färgen. Den röda är klarröd och den blå är nästa blåturkos. jättefina alla tre.....
Grön fleece låter superbt!!

Synd att jag glömt att tanka så jag inte fick igång bilen imorse bara...