Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Inte i butik heller?

Buttelina skrev 2009-12-21 18:05:48 följande:
    den gäller inte på rea eller t3bet2...
  • Hallontårta

Kollade Lindex rea och det var ju inte något nytt, bara det som hängt där flera veckor känns det som :> Ingen speciell rea var det heller, som någon skrev så är det billigare att handla med kupong.

Har någon koll på när de brukar rea ut vinterkläderna?

• Hallontårta

Är det bara här som det knappt är några plagg på rean? Vi har samma kläder som hängt hela vintern och det är inte alls mycket.

• Hallontårta

Här var det t2b1 på rean men väldigt dåligt utbud även i vårt andra Lindex.

På KappAhl har de halva reapriset, men helt slut på pojkkläder. :> Jag var nog lite sent ute.

Någon som har koll på när vinterkläderna brukar reas ut?

• Hallontårta
    Finesse skrev 2010-01-19 14:21:39 följande:
    hos oss gör dom det redan.. iaf på lindex.. kappahl vet jag inte..
    Även på fix-overaller och jackor? Här är det bara på vissa vinterkläder
  • Hallontårta
    Stina0 skrev 2010-01-19 14:52:11 följande:
    På mitt Lindex fanns varken overaller eller  Fix-jackor... Vet inte om dom avvaktar detta på tanke på all snö.... (Gävle)
    Ja, kanske det. Jag får hålla ögonen öppna.

Finesse: Vilka fynd du har gjort!
  • Hallontårta

Jag köpte den gröna fix-jackan idag. De höll precis på att hänga ut dem i butiken. Är sååå nöjd med förra årets jacka (och byxorna med) så det blev perfa då jag kom där med min 30%-are Nu köpte jag stl 98, sonen blev precis 2 år, så jag hoppas den inte blir alldeles för stor i sommar/höst. Expediten tyckte jag skulle ta 98:an. :>

• Hallontårta
    Stina0 skrev 2010-01-26 15:29:35 följande:
    Jag lurade oxå på den gröna skaljackan... Provade 86 på min nyblivna 1-åring och fick med gråten i halsen inse att han inte kan gå runt i en grön klänning.... Den är verkligen superfin... Men STOR!! Dom hade oxå blå/turkosa jackor samt röda. 399 kr. Sen FIX skalbyxor, svarta. 299 kr. Röda och gröna fleccejackor, FIX, 299 kr. Sen hade mitt lIndex fått in ett gäng Outwear överdragsbyxor oxå. Olika färger, bl.a. svarta, röda, bruna och gröna. 149 kr. Mina barn har använt dessa i två säsonger och dom har varit kanon!!
    Sonen hade 86 i somras och då var han 1,5 år. Den var lite stor i början av sommaren men sedan satt den jättebra. Jag tycker att de blå jackorna inte var så jättefina, förra årets blå var finare. :)

Överdragsbyxor har de fått in här med. Men nu vill jag att de ska börja rea ut vinteroverallerna! :>

Mellerud: Nej, lyckades inte få ta någon bild. ;> Men förhoppningsvis kan någon annan kanske lägga in!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10