Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Är det runt den 20:e  rabattkupongerna kommer?? Eller finns den kupong på nätet nu?

Det är ju sååå typiskt mig att hitta fina kläder just nu!!

• mortillsju

Men oj så mycket fint det fanns på hemsidan (till flickor får jag väl tillägga ) . Finns det nån rabatt just nu? Har nåt utskick skett?

• mortillsju
    sarsparis skrev 2010-01-29 21:32:58 följande:
    Skrev tidigare i tråden ang storlek på skaljackan, hur stor den kan vara utan att vara för stor. provade idag 92 på lillen, jämförde även 98 och 92 mot varann. på längden skilde det ca ½ cm mellan storlekarna, på bredden ca 2 cm. så jag behöll 98 då jag tyckte att 92 satt lite väl för perfekt nu, han ska ju inte ha den förrän i mars april typ. Måste säga att jag trodde att det skulle skilja mer än nån futtig cm......
    Jag tror det är en adekvat skillnad. Jag har sytt och syr en del, mer skiljer inte mellan varje storlek.
  • mortillsju
    etindris skrev 2010-01-30 09:43:41 följande:
    Ja massa fint till flickor. Men någon som vet var man hittar fina kläder till pojkar? Något annat änpop-randigt. Kollade sonens garderob 8 av 10 tröjor är randiga!!! Hjälp säger jag bara
    Sonen här hemma hojtar "inte randigt". Favvosarna nu är hajar och örnar från Molo. Tack och lov för detta märke. Gossarnas räddning
  • mortillsju
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 19:53:43 följande:
    håller med!! MYCKET finare grön på WS än på skalisen!
    Ja den var jättefin. Jag tror lillasyster ska få en sån. Men hon ska såklart få prova och se om färgen passar henne först!
  • mortillsju
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 20:04:54 följande:
    jag sålde Alexanders gröna POP WS idag, inser att den börjar bli för liten och kag har ju ett gäng till i större stl så med sorg i hjärtat skiljde vi oss från den underbart ärtgröna WS:n..så nu måset jag ju ha en ny grön, och årets gröna på POP tyvker jag är gräslig.
    Precis, det var så jag kände. Den gröna på pop i år är fruktansvärt ful. Sen pssar min dotter inte riktigt i pops modell. Den är för smal och när jag då går upp i storlek blir ärmarna toklånga. Fix har ju lite annan passform.
  • mortillsju
    molnen skrev 2010-01-30 21:58:31 följande:
    Har det kommit WS i era lindexbutiker ? den på hemsidan är väll en vanlig fleece?
    De jag ser på hemsidan i röd och grön från FIX är WS.
  • mortillsju
    molnen skrev 2010-01-30 22:06:03 följande:
    Den som heter fleecejacka och kostar299kr?
    Ja den. Om du ser på bilderna i nederkant ser du det där typiska tyget i WSplagg. Jag var på Lindex idag och kollade. Japp, vindtäta.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10