För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
EllieGBG: Okej... :( Vad synd! Får leta vidare helt enkelt... Men tack så mycket för hjälpen i alla fall! Jättesnällt av dig att kolla... :)
EllieGBG: Okej... :( Vad synd! Får leta vidare helt enkelt... Men tack så mycket för hjälpen i alla fall! Jättesnällt av dig att kolla... :)
Köpte detta till dottern igår... Såg att nån i bildtråden också fastnat för samma. Tur att hon fortfarande kan ha stl. 86 på baby-avdelningen. Får ta nån långärmad matchande tröja att ha under!
Förresten... Tänkte kolla med er vad ni tycker.
Har en bävernylonoverall från KappAhl i stl. 80 som jag köpte på rean i våras. Har inte använt den än, lapparna sitter kvar. Den kommer förmodligen inte användas för dottern kan ha sina overaller i stl. 86... Tror ni jag får nåt för den på Tradera nu? Eller ska jag vänta till hösten?
Kan meddela att den nya Mumin-kollektionen är på väg ut i butik! Kikade in på Lindex lite snabbt efter ett sjukhusbesök idag, och såg att dom började plocka fram lite nytt... Råkade få med mig en tunika/klänning och en t-shirt ut! Sen att man hade ett par rabattkuponger också gjorde ju inte det hela sämre direkt... ;)
Ska köpa tightsen i samma mönster som tröjan en annan gång... Fanns även i en "killvariant" och dom höll även på att packa upp pyjamasar och mjukisbyxor.