Inlägg från: jannah |Visa alla inlägg
  • jannah

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

EllieGBG: Okej... :( Vad synd! Får leta vidare helt enkelt... Men tack så mycket för hjälpen i alla fall! Jättesnällt av dig att kolla... :)

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Köpte detta till dottern igår... Såg att nån i bildtråden också fastnat för samma. Tur att hon fortfarande kan ha stl. 86 på baby-avdelningen. Får ta nån långärmad matchande tröja att ha under!

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Förresten... Tänkte kolla med er vad ni tycker.

Har en bävernylonoverall från KappAhl i stl. 80 som jag köpte på rean i våras. Har inte använt den än, lapparna sitter kvar. Den kommer förmodligen inte användas för dottern kan ha sina overaller i stl. 86... Tror ni jag får nåt för den på Tradera nu? Eller ska jag vänta till hösten?

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Moonis skrev 2009-12-28 12:21:04 följande:
    Jag kunde byta utan problem, sa att det va julklapp. Det va jag Det va en av få plaggen tjejen nickade ja till Dom hade body också i samma men hon kanske är för liten för dom Har själv bodyförlängare så man kan använda dom ett tag.
    Ja, just det ja! Det var du! :)

Såg bodyn också, jättefin! Men känns som att dottern på 19 månader är lite för stor för body nu... Har visserligen några kvar i garderoben... Får fundera på saken! Bodyförlängare är en skitbra uppfinning! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Moonis skrev 2009-12-29 14:08:28 följande:
    För oss är body fortfarande väldigt använbart när tjejen bara plockar av blöjan och kissar på golvet när hon får tillfälle Tittade också på dom, jätte fina och tjejen tyckte om dom men hittade ingen bra tröja till som hon ville ha. Men kommer nog köpa på mig sen
    Haha! Då förstår jag att ni använder body... :)
    Min tjej brukar också kissa på golvet när blöjan åker av, fast hon tar inte av sig den själv än... Men det kanske hon lär sig snart! ;)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Kan meddela att den nya Mumin-kollektionen är på väg ut i butik! Kikade in på Lindex lite snabbt efter ett sjukhusbesök idag, och såg att dom började plocka fram lite nytt... Råkade få med mig en tunika/klänning och en t-shirt ut! Sen att man hade ett par rabattkuponger också gjorde ju inte det hela sämre direkt... ;)

Ska köpa tightsen i samma mönster som tröjan en annan gång... Fanns även i en "killvariant" och dom höll även på att packa upp pyjamasar och mjukisbyxor.

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Buttelina skrev 2009-12-29 19:33:26 följande:
    sååå himla fint!!! åh vill ha den tshirten!! vad kostade den? fanns den i fler "flick" färger? vad var det för pojkfärg?
    Ja, den är verkligen fin! Den kostade 99:-. När jag var där hade dom bara lagt fram den i den färgen, men det är ju möjligt att dom inte hunnit få fram allt. Har för mig att "pojkfärgen" var mer åt det gröna och blå hållet, såg också väldigt fin ut!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    molnen skrev 2009-12-30 20:02:36 följande:
    Finns nya mumintrollsklänningen i någon annan färg än rosa???
    När jag köpte den fanns den bara i rosa. Men när jag var där hade dom precis packat upp de nya Mumin-plaggen, så den kommer säkert i nån mer färg! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Hemlighet skrev 2009-12-30 22:06:30 följande:
    Vet du om klänningen finns i stl 74. Eller är den för större barn?
    Den jag köpte finns från stl. 86. Men jag kan tänka mig att det säkert kommer nåt liknande på babyavdelningen också så småningom!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Xgirl83 skrev 2009-12-30 22:28:26 följande:
    Jag vill ha den rosa mumintröjan fast som långärmad och inte t-shirt. Men det kommer nog snart.
    Jo, en långärmad är ju lite mer praktiskt eftersom det kommer vara kyligt ett bra tag till. Men jag brukar köra med en matchande enfärgad långärmad tröja under t-shirtarna under kallare årstider. Och denna t-shirten är ju lätt att matcha till...! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10