Inlägg från: seacucumber |Visa alla inlägg
  • seacucumber

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

iAnnaMaria skrev 2010-01-30 17:40:56 följande:
    Var och köpte en Fix skaljacka idag till sonen. Åh vad svårt dte är med färg. Alla är ju lika fina! Stod och velade ett bra tag mellan grön och röd. Det blev hur som helst en röd. Lättare att matcha rött än grönt tänkte jag. Men men jag skulle nog helst tagit båda om jag fick :PMen funderade på en sak. På insidan sitter dte tryckknappar. Vad är dom till för?
    e det inte för å sätta fast en fleectröja? så e det på 3 i 1 vinter jackan vi har..

hur va den gröna i fägen? e den sådär blekgrön som på deras hemsida? velar också mellan röd å grön
  • seacucumber
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 19:56:29 följande:
    den är blekgrön, ser ut som den gör på hemsidan tycker jag, rättvis bild
    tack! då  blir det en röd då..
  • seacucumber

nån som har erfarenhet av softshell jackorna? hur mycke regn tål dom? står ju ingen info på deras hemsida..

• seacucumber
    Lantani skrev 2010-02-01 10:45:48 följande:
    Någon som har erfaranhet av överdragsbyxorna som kostar 149 kr? Tycker det lät som ett himla bra pris, men hur bra är dom? Funderade först på skalbyxorna från pop, men de är så dyra, så det hade varit bra om man hittat något alternativ som funkar bra!Kan tillägga att sonen är snart 15 månader och går ännu bara lite, kryper fortfarande mest. Tror helt klart att han kommer gå tills överdragsbyxorna ska användas. Tror ni de funkar bra till honom under våren?
    hade dom i höstas till min kille som då va 1,5-2 år och dom har funkat bra. aldrig varit blöt eller så.
  • seacucumber

all kids, e det nått nytt dom börjat med eller e det jag som missat det tidigare?

• seacucumber
    Snorky skrev 2010-02-04 20:10:04 följande:
    nä, det har de haft länge... det är deras unisex-kollektion som de släpper varje säsong... de har haft med stjärnor, bondgårdsdjur etc.
    okej
  • seacucumber
    Coca cola light skrev 2010-02-05 22:26:39 följande:
    Funderar på den här vindoverallen från fix. Jag skulle vilja ha en sådan till Noah. Han är just nu i storlek 68, har bla molnoverallen från Lindex i 68 men den börjar nästan bli liten. Han är 65 cm och väger 7 kg. Tror ni att han kommer att drunkna i 80 eller ska jag chansa på att han kommer kunna 74 hela våren?
    jag skulle tagit en 80
  • seacucumber

vet nån hur ofta man får en 30% på hela köpet kupong? (är inte själv medlem men min mamma fick en sån i höstas nån gång)

• seacucumber

vet inte om nån har skrivit det förut men moln tröjorna är små i strl. köpte en moln i 110 å den e lika stor som den gula t-shirt me päron på i 104 och något smalare i passformen än pärontröjan..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10