Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Anna i Skåne skrev 2009-12-27 13:34:01 följande:
    JAg tyckte de hade realativt mycket barnkläder på rea på Center Syd (Löddeköpinge)
    Håller med, där va en hel del. Vid Familia va det inte alls lika mycket tyvärr.
  • Moonis

Undrade förresten var denna tråden tog vägen, hittade hit först nu ju{#lang_emotions_dreamer}

Lagt in bild på dagen köp som tjejen fick vara med att välja men hon har börjat bli riktigt kräsen{#lang_emotions_sealed}

• Moonis
    Xgirl83 skrev 2009-12-27 17:18:37 följande:
    Vad fint det var med den bodyn till! Jag har ju setet i rosa men inte riktigt vetat vad hon ska ha för tröja till (har kört med helvit). Synd att dottern är över 2 år och pottränas så smått, då känns inte body så praktiskt. Kanske kommer bodyn som tröja också.
    Nej, då är body inte så smidigt kanske men vit elelr rosa tröja borde fungera utmärkt till
  • Moonis
    zasata skrev 2009-12-27 23:02:46 följande:
    hur är lindex med byten/retur utan kvitto? Fått dubbelt av ett par byxor men ingen kvitto. men tänkte att jag säkert kan hitta något annat att byta till? Alla lappar också är kvar.
    Jag kunde byta utan problem, sa att det va julklapp.
    jannah skrev 2009-12-28 12:12:20 följande:
    Köpte detta till dottern igår... Såg att nån i bildtråden också fastnat för samma. Tur att hon fortfarande kan ha stl. 86 på baby-avdelningen. Får ta nån långärmad matchande tröja att ha under!
    Det va jag Det va en av få plaggen tjejen nickade ja till
    Dom hade body också i samma men hon kanske är för liten för dom{#lang_emotions_dreamer}
    Har själv bodyförlängare så man kan använda dom ett tag.
  • Moonis
    jannah skrev 2009-12-28 21:18:48 följande:
    Ja, just det ja! Det var du! :) Såg bodyn också, jättefin! Men känns som att dottern på 19 månader är lite för stor för body nu... Har visserligen några kvar i garderoben... Får fundera på saken! Bodyförlängare är en skitbra uppfinning! :)
    För oss är body fortfarande väldigt använbart när tjejen bara plockar av blöjan och kissar på golvet när hon får tillfälle
    Buttelina skrev 2009-12-28 22:44:19 följande:
    det neda jag köpte på lindex rean var dom "gamla" jenasen med stjärnor på rumpan. dom med muddar nertill och i midjan. 249kr ord pris nu 149. känns ok
    Tittade också på dom, jätte fina och tjejen tyckte om dom men hittade ingen bra tröja till som hon ville ha. Men kommer nog köpa på mig sen
  • Moonis
    Buttelina skrev 2009-12-29 14:14:44 följande:
    haha så gjorde min son med.. eller ja han tog av sig blöjan och pillade och pillade på den roliga snoppen så vi hade body lääänge jag provade jeansen igår och dom var superfina på! jag som inte eg är jeansmänniska vill ha dom grå/svarta med
    Body är en underbar uppfinning för små pillare

Kan tänka mig att dom sitter jätte fint, skulle nästan själv vilja ha ett par
  • Moonis

Det las på några muminkläder på rean online men dom verkar ryka riktigt snabbt

• Moonis
    anette 81 skrev 2010-01-13 16:38:37 följande:
    jag beställde precis
    Nästan alla jag valde tog slut när jag gick till varukorgen{#lang_emotions_dreamer}
  • Moonis
    anette 81 skrev 2010-01-13 16:50:26 följande:
    jaså jag fick tag i 2 tröjor o en tunika
    Ja, bara en av tunikorna och en av tröjorna fanns i den storleken jag ville ha. Men så är det
  • Moonis
    h80 skrev 2010-01-13 17:48:25 följande:
    Är det ta 2 betala för 1 på alla reavaror på nätet?
    Japp
  • Moonis
    Det borde varit stjärnor skrev 2010-01-14 12:27:48 följande:
    Rean på online store har fyllts på med lite babykläder. Bland annat mumin.
    Fick tag på båda mumin men i storlek 80. Hoppas nu även dom är lite större, brukar vara det i baby.
  • Moonis

Hämtade ut dom två mumintunikorna med tights och 80 blev jätte bra Men tänkte faktiskt byta till 86 direkt som dom hade i butiken men tydligen är onlineshopen lite för sig själv så dom fick inte det priset på kassan som jag betalat på nätet.
    Jätte dumt tycker man men det löste sig ändå ju.
    Köpte ett fint set till min kompis son som fyller år, lägger t bilder sen

• Moonis
    jannah skrev 2010-01-31 20:21:58 följande:
    Är folk inte riktigt kloka? Kolla priset på denna... www.tradera.com/T-shirt-stl-116-Lindex-Shop-O...
    Helt galet. Sen är det skit störigt att deras onlineshop knappt har något alls i outlet eller rean utan det mesta verkar läggas ut på T där det går för ockerpriser
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10