-
Nej! Jag gillar Luciatåg och vill klä ut dem. Stora dottern vill vara Lucia och lillasyster får vara pepparkaka.star67 skrev 2009-12-10 13:07:10 följande:hade du klätt denna på din dotter på lucia dag på dagis?? www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
-
Jag kan också rekomendera Fujis almanacka beställde förra året och blir även där ifrån igen. Första året beställde vi från Önskefoto, dyrare och inget vidare kvalite.
Likaså med Liberos.
-
Vi fick ett klädset från Kappahl till vår dotter i julklapp, som inte var i vår smak. (Jag älskar Lindex kläder.) Vi hade inget kvitto. Den första butiken vägrade byta om vi inte bytte till en annan storlek. Men den andra fick vi byta till nåt annat. Så det blev en pyjamas istället för det hade inget snyggt i stl 86.
Köpte ett reaplagg på Lindex idag, en rosa Mumintunnika.
-
Jag har varit på tre Lindexbutiker och de är inte mkt fina kläder på rea. Men ska ut och jaga imorgon igen.
Jag vet att de började med rean innan jul för jag fick ett sms om det. Men jag hade fullt upp dagarna innan jul.
Det är sant det du skriver! Ändå är man där shoppar...Snorky skrev 2009-12-27 09:28:32 följande:De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta. -
Tack för länken!Linda T skrev 2010-01-17 17:13:49 följande:Här finns en del, vet dock inte om alla är aktuella. www.gemigrabatt.se/butik/www.ellos.se Själv beställde jag med 50% rabatt på dyraste varan här om dagen.
-
Jag vill också se fynd!
Jag måste till Lindex köpte två tröjor 99kr/st på rean där förra vecka för att lämna tillbaka och köpa dem igen. Tjänar jag 99Kr!
-
Så typiskt köpte på rea för ett bra tag sedan ett par orange velourbyxor på Lindex i stl 98. Brukar köpa på mig i en större storlek när de är rea och samla allt i en säck i källaren. Nu har dotter stl 98 så igår hade hon på sig byxorna men de var för korta.
Så trist när man har köpt matchande tröjor till som passar henne lagom.
-
Öppet köp 7 dagar. De sa tom i kassan att jag fick göra så när jag köpte tröjorna.Thegran skrev 2010-01-19 12:00:37 följande:man får väl inte lämna tillbaka rea varor?
-
Vart bor du någonstans?Finesse skrev 2010-01-19 12:06:44 följande:som jag skrev i den andra tråden så fanns det otroligt mkt på rean.. 3 ställ plus en vägg med kläder 86-122 bara flick då.. två sånna där halvställ med varsin sida med pojkkläder.. två packade snurror med bebis kläder pojk på ena å flick på andra.. sen dom större kläderna var det oxå mkt av men dom kollade jag inte på.
-
Är det någon som vet vart i Göteborg med omnejd det finns mycket rea kvar?
Synd att man jobbar annars hade jag tagit en sväng lite överallt.
-
Den är snygg den jackan, jag funderade på att köpa den lila på rea innan jul men gjorde tyvärr inte det.star67 skrev 2010-01-20 11:12:36 följande:någon vet vilken stl ska jag ta?? hon har en jacka nu från cubus stl 92 och den passar henne perfikt. hur är de i stl har ringd till en butik de har stl 92 98 104, men 98 är svart jag tror att svart är inte så fint till små barn tror ni 104 skulle passa henne till nästa höst eller är den för stor???
-
Visste inte att Lindex själva la ut auktioner på Tradera. Känns inte helt rätt!
-
Vad är det för babyrabattkod?
Toppen med äpplen på är den redan slut? Hittade inte den på deras hemsida?
-
Hur lång leveranstid är det till butik? Om jag beställer idag hinner jag få
paketet tills måndag?
-
Den var söt! En sån får vi inskaffa!jannah skrev 2010-02-25 20:46:06 följande:Denna var söt! :)www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=733...
-
Är det någon som vet om man får byta bikini på Lindex? Köpte en där i måndags. Men var i Ullared igår och hittade två där i stället.