Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

maruttan skrev 2009-12-03 19:24:34 följande:
    Jo det vet jag men jag tänkte köpa den till ordinarie pris!
    Japp den finns. har sett den i 3 olika butiker
  • iAnnaMaria
    zasata skrev 2009-12-27 23:02:46 följande:
    hur är lindex med byten/retur utan kvitto? Fått dubbelt av ett par byxor men ingen kvitto. men tänkte att jag säkert kan hitta något annat att byta till? Alla lappar också är kvar.
    Jag har kunnat en gång en annan gång inte
  • iAnnaMaria

Var och köpte en Fix skaljacka idag till sonen. Åh vad svårt dte är med färg. Alla är ju lika fina! Stod och velade ett bra tag mellan grön och röd. Det blev hur som helst en röd. Lättare att matcha rött än grönt tänkte jag. Men men jag skulle nog helst tagit båda om jag fick :P
    Men funderade på en sak. På insidan sitter dte tryckknappar. Vad är dom till för?

• iAnnaMaria
    Coca cola light skrev 2010-02-06 13:21:30 följande:
    Är det någon som har klämt och känt på vindoverallen? Visst borde den fungera långt in på våren?
    Ja den kan man ha kalla sommarkvällar ocksp. hade den förra sensommaren/hösten... toppen
  • iAnnaMaria
    Line80 skrev 2010-02-12 19:55:20 följande:
    på vilket lindex såg du förresten?
    här finns den dressen också kvar.
  • iAnnaMaria

Åh dumma lindex shop online. Försöker få min rabatt som man får på BB att fungera. Men den regestreras men drar inte av något?! Fattar ingenting...

• iAnnaMaria

Samma sak med den rabattkoden ni skriver här. Den dras sålänge jag inte är inloggad. Direkt jag blir det så är det så dras inte rabatten av på priset liksom?

• iAnnaMaria
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:46:25 följande:
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
    nej dom fanns imorse ju..
  • iAnnaMaria
    maggan75 skrev 2010-02-20 17:22:14 följande:
    vad olika det är för jag tycker  nästan bara det finns "smala" byxor, har jättesvårt att hitta byxor till min 7 åring
    Finns ju jeans som heter x-wide på lindex också. Dom är bredare i midjan :)
  • iAnnaMaria
    Finesse skrev 2010-02-25 09:49:19 följande:
    Har beställt kläder på shop online.. tog 110 för att hon ska kunna ha dom kanske till hösten.. är det bara jag eller tycker ni andra att lindex har fruktansvärt dålig kvalite och att allting krymper i tvätten? Nu har hon 104 på det mesta därifrån.. men 86 från hm och kappahl.. Efter en tvätt är ju kläderna redan små.. och jag tvättar dom lika mkt som dom från hm och kappahl..
    Mina lindex har aldrig krympt i tvätten faktiskt. Har samma storlek på lindex och kappahl här.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10