Inlägg från: Pixxi |Visa alla inlägg
  • Pixxi

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

rebmetpes skrev 2009-12-05 16:41:08 följande:
    Pixxi vad kostade skorna som du har lagt upp i bild tråden?
    De kostade 249:-
  • Pixxi

Synd att det bara gällde idag och i morgon, jag har inte tid att åka till Lindex då.

• Pixxi

De har fått en ny sak på hemsidan, det står hur många de har kvar i lager ifall de har mindre än fem

• Pixxi

En liten dum fråga.{#lang_emotions_embarassed} Jag gjorde en order på HM och den står att den skickas men det finns inget kolli nr, det har inte hänt mig innan, har någon råkat ut för det?

• Pixxi
    Pixxi skrev 2009-12-21 21:04:10 följande:
    En liten dum fråga. Jag gjorde en order på HM och den står att den skickas men det finns inget kolli nr, det har inte hänt mig innan, har någon råkat ut för det?
    Den kom på postlådan idag
  • Pixxi

Jag blev lite förvånad bara Har skickat efter innan och aldrig fått det på lådan Det är ju lyxigt att få det direkt  hem.

• Pixxi
    maggan75 skrev 2009-12-26 21:07:04 följande:
    Fanns en hel del  och jag handlade ingenting *stolt*
    Vad duktig du är
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2009-12-26 21:25:47 följande:
    Japp...var jätte sugen men gick därifrån med högt huvud ....2010 ska bli ett år med mindre shopping
    Jag är jätte imponerad Önskade att jag hade samma karaktär.
  • Pixxi

Jag fick mail om att det var 10% extra för medlemmar tom den 10/1... kan det vara så att ta 2 betala för 1 på rean är den 11 ? Har ju en bit att åka så jag får nog ringa före

• Pixxi
    Snorky skrev 2010-01-07 15:48:30 följande:
    jag fick sms jag möjligt att det blir mer rea då... men svårt att veta innan 19 el 20:e körde de halva rean förra året
    Du har rätt. Men innan halva reapriset har de 2 för 1 Får nog ringa på måndag
  • Pixxi
    Anna i Skåne skrev 2010-01-21 18:03:24 följande:
    Fick ny 30 %-rabatt med posten idag
    Styck eller helt köp?
  • Pixxi

Hämtade just ett paket som jag beställt med nya bamse, nu verkar de stora i storlek igen... man blir vilsen Har lindex blivit större i storlek helt plödsligt igen?

• Pixxi
    puh fantast skrev 2010-02-02 19:57:06 följande:
    Har frågat tidigare om softshelljacka, men jag provar igen. Hur är en sån jacka? Är de varma så det är vårjacka eller tunn som sommarjacka? Hur mycket regn tål de? Smidiga eller stela?
    De är super, mjuka och tunna, är det kallt kan man ha något tjockare under, de är vindtäta och klarar väta rätt ok.

Har de fått in sånna på Lindex nu?

Såg på H&M idag
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10