Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Xgirl83 skrev 2010-01-07 15:26:28 följande:
    Åh, nu har det kommit fina Mumin-bodies på baby också! Får nog bli denna till bebis i magen:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701...Vi vet ju inte könet men turkos passar väl till båda.
    Klart de passar, ska själv köpa den till dottern!

Ingen som har någon rabattkod??
  • Rosenbarn
    FrökenFreja skrev 2010-01-08 19:56:23 följande:
    Sitter och ska göra en beställning på Lindex men vet inte hur jag ska göra i storlek.. har en tjej, som är 2 år och 2 månader. Hon väger bara 11 kilo och är smal och kort. Har storlek 86 nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa i storlek 86 eller 92.. känns som att byxor blir alldeles för stora i storlek 92 i midjan..Tips?
    Skulle ta 92. Resår!
  • Rosenbarn
    jannah skrev 2010-01-15 12:23:38 följande:
    Beställde precis lite från webbshoppen... Två jeans på rea till mig själv, ta två betala för en! Den nya randiga Bamse-tröjan och en jeansklänning till dottern...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=272...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=699...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=398...Uttnyttjade 30%-rabatten på klänningen och fick 50 kr. i rabatt vid köp över 100 kr (Bamse-tröjan). Totalt betalade jag 472,50 för alltihop! Skapligt nöjd! Bara ETT par av jeansen skulle kostat mer till ordinarie pris... :)
    ååå de vägrade att bli avdragna när jag försökte.....
  • Rosenbarn
    puh fantast skrev 2010-01-18 20:33:50 följande:
    På Kappahl här i stan så behöver man kvitto för att reklamera. Och då satt lappen kvar, men jag fick inte byta fast det var hål. Hur det är på  Åhlens vet jag inte.
    De är ju jätte dåligt- de är ju hål....klart man ska få reklamera.De är ju fel på varan.Jag har inte behövt de
  • Rosenbarn

Här i Örebro reas inte hellse ytterkläder på varken lindex eller kappahl- eller ja var nån enstaka konstig jacka som de måste letat upp på lagret långt in

• Rosenbarn
    Lejån skrev 2010-01-20 15:34:42 följande:
    Fix? Var bor du? Vilken färg letar du? Jag vet var det finns.
    örebro till en pojke
  • Rosenbarn
    Snorky skrev 2010-01-20 19:55:19 följande:
    det finns gröna i Marieberg samt svarta täckbyxor, på rea alltså
    ååå tack jag som ringde o de sa nej...på stan hittade jag inte några
  • Rosenbarn
    maggan75 skrev 2010-01-26 21:24:29 följande:
    ja  min tös fyller 4 i mars så jag tänkte i present   verkar bara vara jag som gillade den rutiga på pop meandis hemsida är stängd för uppdatering nu
    Jag tyckte den var fin- Men mannen totalt vägra den...Han tyckte den var för regnjacka aktig!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10