Inlägg från: JanuariUnder09 |Visa alla inlägg
  • JanuariUnder09

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Hej på er, är det kanske någon av er som kan hjälpa mig, försöker beställa i webshopen. Har hittat två koder med 30%rabatt, LC9471 o LC1002. Men när jag skriver i någon av dem, spelar ingen roll vilken jag väljer så kommer det upp ett meddelande om att inloggning krävs. Loggar in o skriver in koden på nytt, då kommer det ett meddelande om att koden finns men att jag inte är behörig till att använda den!

Någon som känner igen sig eller har en idé om vad jag kan göra, förutom att vänta tills på måndag när supporten är uppen igen

• JanuariUnder09

Så skumt för en av de är en här i tråden som skrev igår. Har tagit dem separat också.
    Tessie tessie,har du fått webkoden för valfritt plagg att funka??!

• JanuariUnder09

Ingen dum fråga alls är medlem i lindex club men har inte handlat online förut. Måste ju va därför, att mitt kort inte är kopplat till profilen. Fyllde i kortuppgifterna idag, så då kanske det tar ett tag innan det registreras?!

• JanuariUnder09

Den skulle också ge 30%, LINDEX - 30% på valfritt babyplagg (Rabattkod "P01001") t.o.m 100228 damkläder kod: LC9471 underkläder kod: LC9472 barnkläder kod: LC9473 www.b2.se/lindex50 Antog att de undre också gäller till 100228,men de andra koderna kanske också gått ut..:(

• JanuariUnder09

Aha,då är det kanske därför det inte funkar.
    kanske någon bugg då eftersom det står att koden är giltig men inloggning krävs o när jag loggar in funkar den ändå inte. Får lugna mig med shoppingen då

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10