Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Finns det inga ytterkläder för barn i Lindex webshop längre, eller är det bara jag som inte hittar?

• 2 små prinsessor
    jannah skrev 2009-12-28 12:16:50 följande:
    Förresten... Tänkte kolla med er vad ni tycker. Har en bävernylonoverall från KappAhl i stl. 80 som jag köpte på rean i våras. Har inte använt den än, lapparna sitter kvar. Den kommer förmodligen inte användas för dottern kan ha sina overaller i stl. 86... Tror ni jag får nåt för den på Tradera nu? Eller ska jag vänta till hösten?
    jag skulle väntat till hösten. Nu rear ju många företag ut sina overaller, och många köper ju hellre nya i affär då. Dessutom är det väl till hösten som de flesta inser att barnet behöver en ny overall.
  • 2 små prinsessor
    wewe skrev 2010-01-03 20:45:54 följande:
    Hej alla Lindex-experter! Halva reapriset på Lindex, gissar ni att den startar efter 10 jan? Tack på förhand!!
    Förra året var det 20 eller 21 januari (vilket jag vet eftersom jag låg på bb då)
  • 2 små prinsessor

Jag köpte en fleecefodrad galonjacka, bamse, var till tjejerna. 125 kronor styck, har kostat 349, så jag var jättenöjd. Sambon tyckte dock att det var jätteonödigt, eftersom de har vanliga regnställ, och stora tjejen har dessutom en fix-jacka med ws. 

Jag hade tänkt att det var käcka dagisjackor, eller att de funkar tidig vår även när man åker och handlar och så istället för overall. Men nu blev jag osäker, funderar på om jag ska lämna tillbaka dem.... Hur hade ni gjort?
  • 2 små prinsessor
    mellerud skrev 2010-01-21 22:01:14 följande:
    Den gröna var jättefin, men kanske inte så praktisk.
    varför är grönt inte praktiskt? *fattar inte*
  • 2 små prinsessor
    mellerud skrev 2010-01-22 13:52:59 följande:
    Om man har barn som gärna leker i den värsta sörjan, var inte den här gröna den bästa kanske ;)
    okej, ja jag har ju inte sett vilken sorts grön det är Annars tycker jag grön är en väldigt fin färg på barnkläder
  • 2 små prinsessor

Har äpplekläderna kommit till era butiker? Jag hade velat ha dem idag, och frågade förut på Lindex här och hon sa att de kommer v.9

• 2 små prinsessor
    anette 81 skrev 2010-02-16 21:23:43 följande:
    ser bara tröjorna
    byxorna finns under "kommer snart". Jag fick iaf höra att de kommer v 9.
  • 2 små prinsessor
    Buttelina skrev 2010-02-16 23:33:26 följande:
    i webshoppen kommer alla äpplekläderna vecka 8
    Okej (Ska försöka övertyga sambon om att barnen behöver lite mer kläder... )
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10