Inlägg från: Tessie tessie |Visa alla inlägg
  • Tessie tessie

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Någon som vet hur barnjeansen med stjärnor är i storleken? Min tjej är 88 cm lång och har 86 på de flesta kläder fortfarande även om 92 också passar just nu. Om jag vill att hon ska ha de i vår/sommar/höst. Ska jag köpa 92 eller 98 då?

• Tessie tessie

När jag skriver in den förlängda rabattkoden så står det att kampanjkoden finns men att jag inte har rättigheterna att utnyttja den. Är inte det märkligt? Jag har nämligen inte skickat efter nåt på shoponline på jätte länge så jag har inte utnyttjat koden innan. Gäller den bara för vissa?

• Tessie tessie

Jag fick det att funka till sist. Kan också tillägga att jag kunde anväda två rabatter. både den 30% och den för 25% på ett babyplagg. Längtar tills jeansen kommer, de var verkligen såå tuffa:)

• Tessie tessie
    anette 81 skrev 2010-02-11 21:16:17 följande:
    vilka jeans?
    De med stjärnor:) och rabetterna verkar tydligen gälla fortfarande. Jag fick då avdraget iaf.
  • Tessie tessie

Kan man bara använda en kod åt gången i webben? Jag har handlat både dam och barnkläder men kan bara utnyttja en rabatt. Båda registreras men de drar bara av 50 kr totalt. Känns ju onödigt att behöva dela upp det i två paket. Någon som vet och kan svara snarast?

• Tessie tessie

Någon som vet om rabatten syns avdragen i kassan nä rman beställer via ellos? På min beställnin gkan jag bara se att erbjudandet är registrerat, men det är inte avdraget på någon vara.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10